Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Mam mały problem z uzyskaniem ostrych krawedzi po dodaniu TS czy MS na plaskich powierzchniach problemu nie ma zaczynaja sie dopiero jak próbuje je uzyskac na obiektach typu sphere czy innych tego rodzaju przeglondalem sporo watków na ten temat oglądałem nawet filmek zamieszczony kilka postów nizej niby wszystko ladnie pieknie ale w praktyce wychodzi calkiem co innego i tu moje pytanie co robie nie tak? (probowalem roznych kombinacji polaczenia vertexów) zapewne problem banalny ale jakos nie moge dac sobie rady z nim.

dc34775a3a2ddf12m.jpgbac071a36c0187d4m.jpg

 

http://img443.imageshack.us/img443/1915/pick1.jpg

http://img225.imageshack.us/img225/1656/pick2.jpg

Edytowane przez Robaloss

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 967
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zwiększ ilość segmentów tej sfery 2 lub nawet 3 razy i dopiero zrób ten otworek. Ne dawaj takich trójkątów przy rogach bo będą się robiły błędy.

Napisano

daj większy obrazek, ale na moje oko jeśli użyłeś chamfer przy otworkach to jak wyżej zwelduj vertexy tak by nie był tam trójkątów

Napisano

Z tego co widzę to tych segmentów wcale nie jest więcej.

 

Jak stawiasz nową sferę to ona ma chyba 32 segmenty, zmień to na jakieś 96 i dopiero ekstuduj.

Napisano
  • Autor

NASTRASH ta sphera byla tylko do przedstawienia o jaki blad mi chodzi w drugim poscie przedstawilem fragmet glowy ktora obecnie staram sie wymodelowac dodalem w TS wiecej "literations" do 2 a nawet do 3 problem nadal byl moze mniej widoczny ale jednak zauwarzalny

 

Levus dzieki za linki juz wiem w czym byl problem

 

dzieki wszystkim za podpowiedzi temat mozna zamknac ^^

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności