player23 Napisano 4 Listopad 2010 Napisano 4 Listopad 2010 Witam, Wiem, że ten wątek się kiedyś pojawiał, ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Mam gotowe duże pomieszczenie, gamma 2.2, CM Reinhard, świecone vray sun+sky+vlight, liczone vfb. Chciałbym policzyć krótki walktrough i zapobiec migotaniu animacji. Na stronie chaosgroup jest fajnie opisany tutek jak to zrobić, ale niestety nie umiem go powtórzyć w swojej scenie. Mianowicie ustawiam najpierw w indirect illumination gi 2xlight cache, mode fly-trough, liczę render i zapisuję mapę, a następnie otwieram (mode:from file). Następnie ustawiam mapę irr map jako primary engine, mode: multi incremental i liczę co 10 klatek mapę irradiance, zapisuję i otwieram zapisany plik. Gdy wszystko mam gotowe zapisuję animkę jako .tga dla każdej klatki i puszczam. Klatki wychodzą dużo ciemniejsze niż to jest na wizkach i mają szum jak po dodaniu filtra noise w ps, kamera vrayowska z takimi samymi ustawieniami co przy statycznych wizkach. Czy ktoś może wie o co chodzi, gdzie tkwi problem? soft: 3ds max, vray 1.5 sp5. Mam nadzieję, że wszystko jest zrozumiałe:) Będę wdzięczny za pomoc:D. pozdro
Levus Napisano 5 Listopad 2010 Napisano 5 Listopad 2010 W dziale rendering prędzej uzyskasz odpowiedź..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się