Skocz do zawartości

poligony


Camariera

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Możesz spróbować welda na początek, lub wywal jeden z poligonów, zaznacz obwód i daj cap. Podejrzewam, że to kwestia jakiś podwójnych ścianek lub vertexów. Warto to sprawdzić modyfikatorem STLcheck lub ręcznie. Jak nie zadziała, to będziemy kombinować dalej. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie :) a jak dzielic poligony?powiedzmy, ze mam bryle z ilustam poligonow i chcialabym, zeby jeden z nich podzielil sie na np 4 (tak jak na początku edycji bryly gdy mozna ustawiac ilosc podzialow)? Ten cut to jakos mi nie idzie, bo dziela mi sie inne zamiast tego co chce :/

I jeszcze 2 pytanie, jest jakis magiczny skrot lub klawisz, ktory wlacza mi linie proste (tak jak w autocadzie) np.przy cieciu cutem?

3 pytanie: jak usuwam edges remove to usuwam je na stale i nie ma ich juz w siatce? chodzi mi o to, ze wczesniej usuwalam ctrl+backspace, a wtedy ponoc nie ma ich tylko wizualnie, a przy renderingu nadal mi je liczy :) czy jakos tak:P

4 pytanie: jak robie dla przykladu takie biurko (jak na jpegu powyzej) to robic je z osobnych boxow czy wyciagac z jednego boxa -extrude itp.(jak na jpegu powyzej) :)

Przepraszam, ze tak zameczam:) pierwszy dzien w maxie i tak troche jeszcze nie po kolei mam w glowce:) ale dzieki Wam będzie lepiej! buziaki

 

jeszcze jedno:P ten modyfikator fft4 czy jakos tak? jak on dziala?

Edytowane przez Camariera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaznacz dwie przeciwległe krawędzie poligonu>prawy myszki i connect. Tylko kliknij na okienko obok napisu, a nie na napis. Będziesz miał tam kilka opcji. Linii prostych chyba nie ma, ale ręki sobie nie dam uciąć. CTRL+Back... wydaje mi się, że usuwa linie i vertexy na zawsze. Kliknij sobie w maxie klawisz 7. Będziesz miał statystyki. Zrób sobie plaina podzielonego, zobacz ile ma poly, później usuń jakiś edge i będzie mniej poly, czyli edge znika. Biurko imo wygodniej z kilku części. W rzeczywistości też się biurko skręca z kilku elementów ;) Modyfikator FFD jak się domyślam... zrób sobie np boxa 100x100x100 daj mu wszędzie po 10 krawędzi. Dodaj modyfikator FFD i po prawej stronie na pasku tam gdzie jest modifer list rozwiń FFD plusem i kliknij na Control Pionts. Zaznacz sobie jakiś punkt z siatki FFD i przeciągnij. Myślę, ze w ten sposób zrozumiesz ocb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności