Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Jako że nadchodzi termin wyboru (czy też proponowanie) tematów na mojej uczelni, pomyślałem że jedyną rzeczą, którą mogę zaproponować żeby było zwiazane z tym co chciał bym robić jest implementacja jakiejś gry.

 

Chciał bym zrobić coś w 3D... jakąś nie trudną gre z tematyki np. Sterowanie ruchem na lotnisku. Wyobrażałem sobie to tak, że mam np w 3D zrobione jakieś lotnisko, szczegółowość nie za duża, jakieś samoloty, hangary ogólnie wszystko w low poly. Widok był by z wieży obserwacyjnej czy tam jak to sie nazywa na lotnisku, w środku mielibyśmy jakąś konsole wykonaną w 3D, z przyciskami, radiem gdzie padają komunikaty że kolejny samolot pyta sie o pozwolenie wylądowania, a naszym zadaniem jest sprawdzenie który pas jest wolny, czy może wylądować. Jeżeli podamy złą komende np samolot sie rozbija. To w takim skrócie.

 

No chcieć a móc... z programowania jestem średni, jakoś nigdy mnie to nie ciągnęło. Ale jestem ambitny i jak coś postawie sobie za cel to musze to osiągnąć :)

 

Ogólnie moje pytanie brzmi czy pchać się w 3D? Czy lepiej na pierwszą gre wybrać tą w 2D? nie chce pchać sie z drugiej strony z "motyką na słońce" ;)

 

Prosze bardzo o w miarę szybką odpowiedź może ktoś wie mniej więcej na ten temat. Pozdrawiam! :)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 793
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

kontrola ruchu na lotnisku nie wymaga 3d, chyba ze chcesz sadzić drzewa przed pasem startowym. Wez 2d, tak jak pisze grave i tak bedziesz mial sporo zabawy, bo pisanie aplikacji interaktywnych (z naciskiem na granie) to zupełnie inna para kaloszy niż takie zwykłe programowanie.

Napisano

2D z wielu powodów. Głównym w Twoim przypadku będzie to, ze w 2D łatwiej uchodzą wszelakie uproszczenia grafiki, fabuły i mechaniki gry ;)

3D słabej jakości będzie gryzło, a prosty pixel art znajdzie wielu fanów :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności