SSparrow Napisano 17 Listopad 2010 Share Napisano 17 Listopad 2010 Witam. Jako że nadchodzi termin wyboru (czy też proponowanie) tematów na mojej uczelni, pomyślałem że jedyną rzeczą, którą mogę zaproponować żeby było zwiazane z tym co chciał bym robić jest implementacja jakiejś gry. Chciał bym zrobić coś w 3D... jakąś nie trudną gre z tematyki np. Sterowanie ruchem na lotnisku. Wyobrażałem sobie to tak, że mam np w 3D zrobione jakieś lotnisko, szczegółowość nie za duża, jakieś samoloty, hangary ogólnie wszystko w low poly. Widok był by z wieży obserwacyjnej czy tam jak to sie nazywa na lotnisku, w środku mielibyśmy jakąś konsole wykonaną w 3D, z przyciskami, radiem gdzie padają komunikaty że kolejny samolot pyta sie o pozwolenie wylądowania, a naszym zadaniem jest sprawdzenie który pas jest wolny, czy może wylądować. Jeżeli podamy złą komende np samolot sie rozbija. To w takim skrócie. No chcieć a móc... z programowania jestem średni, jakoś nigdy mnie to nie ciągnęło. Ale jestem ambitny i jak coś postawie sobie za cel to musze to osiągnąć :) Ogólnie moje pytanie brzmi czy pchać się w 3D? Czy lepiej na pierwszą gre wybrać tą w 2D? nie chce pchać sie z drugiej strony z "motyką na słońce" ;) Prosze bardzo o w miarę szybką odpowiedź może ktoś wie mniej więcej na ten temat. Pozdrawiam! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grave Napisano 17 Listopad 2010 Share Napisano 17 Listopad 2010 2D - multum powodów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 17 Listopad 2010 Share Napisano 17 Listopad 2010 kontrola ruchu na lotnisku nie wymaga 3d, chyba ze chcesz sadzić drzewa przed pasem startowym. Wez 2d, tak jak pisze grave i tak bedziesz mial sporo zabawy, bo pisanie aplikacji interaktywnych (z naciskiem na granie) to zupełnie inna para kaloszy niż takie zwykłe programowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prrrszalony Napisano 17 Listopad 2010 Share Napisano 17 Listopad 2010 2D z wielu powodów. Głównym w Twoim przypadku będzie to, ze w 2D łatwiej uchodzą wszelakie uproszczenia grafiki, fabuły i mechaniki gry ;) 3D słabej jakości będzie gryzło, a prosty pixel art znajdzie wielu fanów :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się