Gość mateuszg Napisano 20 Listopad 2010 Napisano 20 Listopad 2010 Witam, Jestem tu nowy, :) Mam zamiar zrobić Karabin M2HB, więc liczę na wsparcie :D Początek może marny, ale już coś jest>:) Amunicja Kaliber .50 BMG z taśmą M2
kliment woroszyłow Napisano 20 Listopad 2010 Napisano 20 Listopad 2010 ładnie.... tylko czy nie przesadzasz z ilością poligonów...:) mamy tu kawałek taśmy i pięć nabojów a do końca daleko, że o karabinie nie wspomne. Chyba że komp to zniesie.
Gość mateuszg Napisano 20 Listopad 2010 Napisano 20 Listopad 2010 Proc: C2D 2,2 @3.0, 2gb ram i grafa GTS250 1GB:) mam nadzieję że zniesie, ostatecznie zmniejszę Interlinie na 1, bo są ustawione na 2:)
x-men Napisano 20 Listopad 2010 Napisano 20 Listopad 2010 Ogólnie zmniejsz liczbę poly przynajmniej dwukrotnie. Tam gdzie obiekt jest najmniej widoczny siatka jest najgęstsza, zoptymalizuj to. Tam gdzie nie ma żadnych zaokrągleń nie potrzeba aż tylu cięć w poprzek.
M4rcus Napisano 20 Listopad 2010 Napisano 20 Listopad 2010 Proc: C2D 2,2 @3.0, 2gb ram i grafa GTS250 1GB:) mam nadzieję że zniesie, ostatecznie zmniejszę Interlinie na 1, bo są ustawione na 2:) 2GB ramu to dosc srednio jesli bedziesz mial takie siatki :/ pozaym nawet majac wiecej to nie jest to znak ze powinno sie wyrabiac nawyk przeginania z poly
Gość mateuszg Napisano 22 Listopad 2010 Napisano 22 Listopad 2010 Up. Zrobiona Lufa. troszkę mam problem z wycięciem tych wnęk w blachach na lufie, ale jakoś daję radę :) Co do Wielkości to raczej nie dbam o poly, ile będzie tyle będzie. to ma być tylko broń, bo niczego nie wykorzystam jej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się