Napisano 20 Listopad 201014 l Witam, Jestem tu nowy, :) Mam zamiar zrobić Karabin M2HB, więc liczę na wsparcie :D Początek może marny, ale już coś jest>:) Amunicja Kaliber .50 BMG z taśmą M2
Napisano 20 Listopad 201014 l ładnie.... tylko czy nie przesadzasz z ilością poligonów...:) mamy tu kawałek taśmy i pięć nabojów a do końca daleko, że o karabinie nie wspomne. Chyba że komp to zniesie.
Napisano 20 Listopad 201014 l Proc: C2D 2,2 @3.0, 2gb ram i grafa GTS250 1GB:) mam nadzieję że zniesie, ostatecznie zmniejszę Interlinie na 1, bo są ustawione na 2:)
Napisano 20 Listopad 201014 l Ogólnie zmniejsz liczbę poly przynajmniej dwukrotnie. Tam gdzie obiekt jest najmniej widoczny siatka jest najgęstsza, zoptymalizuj to. Tam gdzie nie ma żadnych zaokrągleń nie potrzeba aż tylu cięć w poprzek.
Napisano 20 Listopad 201014 l Proc: C2D 2,2 @3.0, 2gb ram i grafa GTS250 1GB:) mam nadzieję że zniesie, ostatecznie zmniejszę Interlinie na 1, bo są ustawione na 2:) 2GB ramu to dosc srednio jesli bedziesz mial takie siatki :/ pozaym nawet majac wiecej to nie jest to znak ze powinno sie wyrabiac nawyk przeginania z poly
Napisano 22 Listopad 201014 l Up. Zrobiona Lufa. troszkę mam problem z wycięciem tych wnęk w blachach na lufie, ale jakoś daję radę :) Co do Wielkości to raczej nie dbam o poly, ile będzie tyle będzie. to ma być tylko broń, bo niczego nie wykorzystam jej.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto