Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

tutaj znalazlem prosty tutorial o SPLINES >>> jak ktos nie ma czasu to najlatwiej przejsc odrazu do 28minuty :D

 

http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/using-splines-to-add-detail-to-your-high-poly-model-in-3ds-max/

 

i mam do niego pytanie: jak optymalnie stworzone obiekty ze spline dodac-wtopić do głównego elementu ?? jest jakas sensowna opcja czy moze recznie ? jak dobrze slyszę autor mowi cos jak 'baked' wypiec? wypalic? te nowe czesci ?

spline moze i latwe ale tak sie zastanawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

z tego co pamietam to na tym tutku to nie jest zrobione booleanem tylko osobna siatka przysunieta do glownej plyty. z tego mozesz wypalic sobie normal mape i nalozyc na ta plaszczyzne (teoretycznie pisze bo narazie tylko o tym czytalem;) )

Napisano
  • Autor

gosciu na tutki nic z tym nie robi/nie laczy elementow tylko mowi 'bake'

 

Vega : boolean znam ale przewaznie robi balagan i tak jak zawsze mowicie to jest to ostatecznosc i tak traktuje te funkcje. chyba ze boolean i reczne poprawki ?

 

4slepy : no wlasnie wyraznie tam autor mowi ze cos tam wypalic. 'normal mapa' to dla mnie tez jeszcze teoria :D ale wlasnie sie do niej przykladam wiec sprobuje.

 

pytam o optymalne rozwiazanie ?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności