Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

nie moge dopasowac tekstury mam bitmape ( w zalaczniku) i plejna 30 na 30, ktorego widac na zalaczonym renderze. Za nic nie moge dopasowac wielkosci tekstury zeby byla odpowiednia. Material standard. dopasowuje ja w maps/diffuse color/coordinates/ tiling. Brak mi pomyslow co robie nie tak:)

pomocy :)

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

a o co chodzi?

 

 

juz chyba wiem:)

dzieki

:)

 

jednak nie wychodzi:?

nie wiem jak

Edytowane przez Camariera

Napisano

Dodaj do kosza modyfikator UVW Map i na początek ustaw mapowanie cylindryczne. Informacje na ten temat (mapowanie, UVW Map, Unwrap UVW) znajdziesz zarówno w Helpie (F1), jak i na Forum (Szukaj).

 

Pozdrawiam,

Wray

Edytowane przez Wray

Napisano
  • Autor

Oki, jeszcze jeden problem, z tamtym dalam w miare radę:)

Mam teksture parkietu i bumpa parkietu (zalaczniki) mam bumpa w bumpie maps (standard material) i nie wazne jak tego bumpa zwieksze (30-900 :):) ) to i tak nie ma roznicy :(

Napisano

jeśli masz maxa 2011 design - to domyślnie (przynajmniej u mnie) we wszystkich mapowaniach itp, jest ustawiony tam "Real World Scale" (zarówno w materiałach / teksturach, jak i w UVW mappingu - sprawdź czy nie masz gdzieś tego zaznaczonego).

 

A swoją drogą wie ktoś jak zmienić to domyślne ustawienie (nie używam real world scale - i chciał bym się pozbyć tego domyślnie zaznaczonego checkboxa)

Napisano
  • Autor

a dlaczego jak mialam oteksturowane koszyki bez UVW map (oczywiscie bylo nie tak) to renderowalo mi sie 2 min, a jak dodalam UVW to sie szykuja 3 godz? może przesadzilam z czyms? mapowanie az tak zwalnia?

 

po pol godziny wywala mi render komunikatem ze anulowano i prosze zwolnic pamiec czy jakos, tyle rozumiem;)

najlepsze jest to ze pierwsze 3 razy renderowalam same pudla juz z uvw map i renderowalo sie kilka minut, cala reszta bez koszykow tez renderuje sie kilka minut, a teraz wszystko razem sie wywala.

i same pudla jak znowu renderuje to tez wywala (przepraszam za to kolokwialne wyrazenie:P)

 

procek intel core i7, 4 giga ramu , invidia geforce 330m, windows 7 64bit, 3dsmax design 11+mental ray

Edytowane przez Camariera

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.