Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

nie moge dopasowac tekstury mam bitmape ( w zalaczniku) i plejna 30 na 30, ktorego widac na zalaczonym renderze. Za nic nie moge dopasowac wielkosci tekstury zeby byla odpowiednia. Material standard. dopasowuje ja w maps/diffuse color/coordinates/ tiling. Brak mi pomyslow co robie nie tak:)

pomocy :)

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Dodaj do kosza modyfikator UVW Map i na początek ustaw mapowanie cylindryczne. Informacje na ten temat (mapowanie, UVW Map, Unwrap UVW) znajdziesz zarówno w Helpie (F1), jak i na Forum (Szukaj).

 

Pozdrawiam,

Wray

Edytowane przez Wray
  • Confused 1
Napisano

Oki, jeszcze jeden problem, z tamtym dalam w miare radę:)

Mam teksture parkietu i bumpa parkietu (zalaczniki) mam bumpa w bumpie maps (standard material) i nie wazne jak tego bumpa zwieksze (30-900 :):) ) to i tak nie ma roznicy :(

Napisano

jeśli masz maxa 2011 design - to domyślnie (przynajmniej u mnie) we wszystkich mapowaniach itp, jest ustawiony tam "Real World Scale" (zarówno w materiałach / teksturach, jak i w UVW mappingu - sprawdź czy nie masz gdzieś tego zaznaczonego).

 

A swoją drogą wie ktoś jak zmienić to domyślne ustawienie (nie używam real world scale - i chciał bym się pozbyć tego domyślnie zaznaczonego checkboxa)

Napisano (edytowane)

a dlaczego jak mialam oteksturowane koszyki bez UVW map (oczywiscie bylo nie tak) to renderowalo mi sie 2 min, a jak dodalam UVW to sie szykuja 3 godz? może przesadzilam z czyms? mapowanie az tak zwalnia?

 

po pol godziny wywala mi render komunikatem ze anulowano i prosze zwolnic pamiec czy jakos, tyle rozumiem;)

najlepsze jest to ze pierwsze 3 razy renderowalam same pudla juz z uvw map i renderowalo sie kilka minut, cala reszta bez koszykow tez renderuje sie kilka minut, a teraz wszystko razem sie wywala.

i same pudla jak znowu renderuje to tez wywala (przepraszam za to kolokwialne wyrazenie:P)

 

procek intel core i7, 4 giga ramu , invidia geforce 330m, windows 7 64bit, 3dsmax design 11+mental ray

Edytowane przez Camariera

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności