Camariera Napisano 26 Listopad 2010 Napisano 26 Listopad 2010 nie moge dopasowac tekstury mam bitmape ( w zalaczniku) i plejna 30 na 30, ktorego widac na zalaczonym renderze. Za nic nie moge dopasowac wielkosci tekstury zeby byla odpowiednia. Material standard. dopasowuje ja w maps/diffuse color/coordinates/ tiling. Brak mi pomyslow co robie nie tak:) pomocy :)
Camariera Napisano 26 Listopad 2010 Autor Napisano 26 Listopad 2010 (edytowane) a o co chodzi? juz chyba wiem:) dzieki :) jednak nie wychodzi:? nie wiem jak Edytowane 26 Listopad 2010 przez Camariera
Wray Napisano 27 Listopad 2010 Napisano 27 Listopad 2010 (edytowane) Dodaj do kosza modyfikator UVW Map i na początek ustaw mapowanie cylindryczne. Informacje na ten temat (mapowanie, UVW Map, Unwrap UVW) znajdziesz zarówno w Helpie (F1), jak i na Forum (Szukaj). Pozdrawiam, Wray Edytowane 27 Listopad 2010 przez Wray 1
Camariera Napisano 27 Listopad 2010 Autor Napisano 27 Listopad 2010 dzienks:) mialam o nim magisterke pisac:)
Camariera Napisano 27 Listopad 2010 Autor Napisano 27 Listopad 2010 Oki, jeszcze jeden problem, z tamtym dalam w miare radę:) Mam teksture parkietu i bumpa parkietu (zalaczniki) mam bumpa w bumpie maps (standard material) i nie wazne jak tego bumpa zwieksze (30-900 :):) ) to i tak nie ma roznicy :(
Loki Napisano 27 Listopad 2010 Napisano 27 Listopad 2010 jeśli masz maxa 2011 design - to domyślnie (przynajmniej u mnie) we wszystkich mapowaniach itp, jest ustawiony tam "Real World Scale" (zarówno w materiałach / teksturach, jak i w UVW mappingu - sprawdź czy nie masz gdzieś tego zaznaczonego). A swoją drogą wie ktoś jak zmienić to domyślne ustawienie (nie używam real world scale - i chciał bym się pozbyć tego domyślnie zaznaczonego checkboxa)
Camariera Napisano 27 Listopad 2010 Autor Napisano 27 Listopad 2010 (edytowane) a dlaczego jak mialam oteksturowane koszyki bez UVW map (oczywiscie bylo nie tak) to renderowalo mi sie 2 min, a jak dodalam UVW to sie szykuja 3 godz? może przesadzilam z czyms? mapowanie az tak zwalnia? po pol godziny wywala mi render komunikatem ze anulowano i prosze zwolnic pamiec czy jakos, tyle rozumiem;) najlepsze jest to ze pierwsze 3 razy renderowalam same pudla juz z uvw map i renderowalo sie kilka minut, cala reszta bez koszykow tez renderuje sie kilka minut, a teraz wszystko razem sie wywala. i same pudla jak znowu renderuje to tez wywala (przepraszam za to kolokwialne wyrazenie:P) procek intel core i7, 4 giga ramu , invidia geforce 330m, windows 7 64bit, 3dsmax design 11+mental ray Edytowane 27 Listopad 2010 przez Camariera
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się