Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

nie moge dopasowac tekstury mam bitmape ( w zalaczniku) i plejna 30 na 30, ktorego widac na zalaczonym renderze. Za nic nie moge dopasowac wielkosci tekstury zeby byla odpowiednia. Material standard. dopasowuje ja w maps/diffuse color/coordinates/ tiling. Brak mi pomyslow co robie nie tak:)

pomocy :)

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

a o co chodzi?

 

 

juz chyba wiem:)

dzieki

:)

 

jednak nie wychodzi:?

nie wiem jak

Edytowane przez Camariera

Napisano

Dodaj do kosza modyfikator UVW Map i na początek ustaw mapowanie cylindryczne. Informacje na ten temat (mapowanie, UVW Map, Unwrap UVW) znajdziesz zarówno w Helpie (F1), jak i na Forum (Szukaj).

 

Pozdrawiam,

Wray

Edytowane przez Wray

Napisano
  • Autor

Oki, jeszcze jeden problem, z tamtym dalam w miare radę:)

Mam teksture parkietu i bumpa parkietu (zalaczniki) mam bumpa w bumpie maps (standard material) i nie wazne jak tego bumpa zwieksze (30-900 :):) ) to i tak nie ma roznicy :(

Napisano

jeśli masz maxa 2011 design - to domyślnie (przynajmniej u mnie) we wszystkich mapowaniach itp, jest ustawiony tam "Real World Scale" (zarówno w materiałach / teksturach, jak i w UVW mappingu - sprawdź czy nie masz gdzieś tego zaznaczonego).

 

A swoją drogą wie ktoś jak zmienić to domyślne ustawienie (nie używam real world scale - i chciał bym się pozbyć tego domyślnie zaznaczonego checkboxa)

Napisano
  • Autor

a dlaczego jak mialam oteksturowane koszyki bez UVW map (oczywiscie bylo nie tak) to renderowalo mi sie 2 min, a jak dodalam UVW to sie szykuja 3 godz? może przesadzilam z czyms? mapowanie az tak zwalnia?

 

po pol godziny wywala mi render komunikatem ze anulowano i prosze zwolnic pamiec czy jakos, tyle rozumiem;)

najlepsze jest to ze pierwsze 3 razy renderowalam same pudla juz z uvw map i renderowalo sie kilka minut, cala reszta bez koszykow tez renderuje sie kilka minut, a teraz wszystko razem sie wywala.

i same pudla jak znowu renderuje to tez wywala (przepraszam za to kolokwialne wyrazenie:P)

 

procek intel core i7, 4 giga ramu , invidia geforce 330m, windows 7 64bit, 3dsmax design 11+mental ray

Edytowane przez Camariera

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności