Napisano 26 Listopad 201014 l nie moge dopasowac tekstury mam bitmape ( w zalaczniku) i plejna 30 na 30, ktorego widac na zalaczonym renderze. Za nic nie moge dopasowac wielkosci tekstury zeby byla odpowiednia. Material standard. dopasowuje ja w maps/diffuse color/coordinates/ tiling. Brak mi pomyslow co robie nie tak:) pomocy :)
Napisano 26 Listopad 201014 l Autor a o co chodzi? juz chyba wiem:) dzieki :) jednak nie wychodzi:? nie wiem jak Edytowane 26 Listopad 201014 l przez Camariera
Napisano 27 Listopad 201014 l Dodaj do kosza modyfikator UVW Map i na początek ustaw mapowanie cylindryczne. Informacje na ten temat (mapowanie, UVW Map, Unwrap UVW) znajdziesz zarówno w Helpie (F1), jak i na Forum (Szukaj). Pozdrawiam, Wray Edytowane 27 Listopad 201014 l przez Wray
Napisano 27 Listopad 201014 l Autor Oki, jeszcze jeden problem, z tamtym dalam w miare radę:) Mam teksture parkietu i bumpa parkietu (zalaczniki) mam bumpa w bumpie maps (standard material) i nie wazne jak tego bumpa zwieksze (30-900 :):) ) to i tak nie ma roznicy :(
Napisano 27 Listopad 201014 l jeśli masz maxa 2011 design - to domyślnie (przynajmniej u mnie) we wszystkich mapowaniach itp, jest ustawiony tam "Real World Scale" (zarówno w materiałach / teksturach, jak i w UVW mappingu - sprawdź czy nie masz gdzieś tego zaznaczonego). A swoją drogą wie ktoś jak zmienić to domyślne ustawienie (nie używam real world scale - i chciał bym się pozbyć tego domyślnie zaznaczonego checkboxa)
Napisano 27 Listopad 201014 l Autor a dlaczego jak mialam oteksturowane koszyki bez UVW map (oczywiscie bylo nie tak) to renderowalo mi sie 2 min, a jak dodalam UVW to sie szykuja 3 godz? może przesadzilam z czyms? mapowanie az tak zwalnia? po pol godziny wywala mi render komunikatem ze anulowano i prosze zwolnic pamiec czy jakos, tyle rozumiem;) najlepsze jest to ze pierwsze 3 razy renderowalam same pudla juz z uvw map i renderowalo sie kilka minut, cala reszta bez koszykow tez renderuje sie kilka minut, a teraz wszystko razem sie wywala. i same pudla jak znowu renderuje to tez wywala (przepraszam za to kolokwialne wyrazenie:P) procek intel core i7, 4 giga ramu , invidia geforce 330m, windows 7 64bit, 3dsmax design 11+mental ray Edytowane 27 Listopad 201014 l przez Camariera
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto