Napisano 30 Listopad 201014 l Witam, mam pytanie o jakieś sprawdzone tricki albo pluginy zewnętrzne do animacji kropli wody spływających po obiekcie. jak najbardziej realistyczne, do close-up'u. również generowani po takiej spływającej kropli 'wilgotnej' ścieżki wody ( jakiejś mapy reflect chyba najlepiej) poza ręcznym kombinowaniem jest jakiś pomysł?
Napisano 30 Listopad 201014 l Najlepsze jest ręczne kombinowanie, ale jest taki prosty plugin który załatwia symulacje np. kropli plus wilgotna ścieżka to Glu3D. http://3daliens.com/glu3D/images/contributions/Hands2.avi kiedyś go używałem jakoś to działa ale chyba miałem problem z generowaniem animowanych tekstur ale myślę że to kwestia treningu bo wideo pokazuje że jest to możliwe
Napisano 30 Listopad 201014 l czesc, przejrzyj te 2 linki, http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/3d_tutorial_autodesk_3dsmax_max_modeling_lighting_rendering_texturing_dynamics_condensation_particles_condensation_1/ i http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/3d_tutorial_autodesk_3dsmax_max_modeling_lighting_rendering_texturing_dynamics_condensation_particles_condensation_2/ powinno pomóc ;)
Napisano 30 Listopad 201014 l Wesol jakies podobne mamy te avatarki hehehe ps. Twoim sposobami wilgotnej ścieżki kolega Xiz0r nie zrobi :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto