Allucard Napisano 30 Maj 2004 Napisano 30 Maj 2004 Witejcie. Czas na 2 projekt [Myśliwiec Spean narazie zawiesiłem bo niemam pomysłu co z nim zrobić ] Mieczyk dla rycerza którego może wykonam :) [jak sie więcej pouczę MAXA] Konspekt oraz pierwszy render [narazie to ostrze i zaczątek środka] Uwagi mile widziane :) [zapewne co do konspektu] No a teraz w kimę czas :)
zipper Napisano 30 Maj 2004 Napisano 30 Maj 2004 co do konspektu... to malo poreczny miecz\'yk jak do walki ... ale wyglada ciekawie ... ci co grali i lubia klimaty final fantasy (ja) nie beda sie czepiali konspektu. co do wykonania ... to jak narazie zdecydowanie bardziej przekonywujace niz w przypadku mysliwego spean. (lol) pozdrawiam ... pracuj dalej :)
sir_Bols Napisano 31 Maj 2004 Napisano 31 Maj 2004 wyglada jak jakis sztylet ceremonialny..... jakiej to jest wielkosci?
Allucard Napisano 31 Maj 2004 Autor Napisano 31 Maj 2004 Już biegnę z odpowiedzią o rozmiar. Ustrojstwo ma wymiary h-1290 pkt w-400 pkt [to te rozmiary w maxie niewiem jak jest oficjalna nazwa czy miara] a tu nowy render mieczyka :)
Gacu666 Napisano 31 Maj 2004 Napisano 31 Maj 2004 Wiesz... rozmiar zawsze mozesz sobie wymyslec, w koncu to TWÓJ projekt :). Jak narazie mieczyk zapowiada się fajnie, tylko ja bym dał bardziej ostre kształty tym płomieniom.
Allucard Napisano 31 Maj 2004 Autor Napisano 31 Maj 2004 czas na następny rendering :) wielkimi krokami zblizam sie do końca :) Model: Proponowane textury [jak narazie]
illy Napisano 31 Maj 2004 Napisano 31 Maj 2004 nie podoba mi sie to zolte na ostrzu, jakies takie dziwne okragle jest i wyglada jakby odstawalo od metalu no i popraw twoj podpis, bo masz rekordowa ilosc linijek
Yamakasi Napisano 31 Maj 2004 Napisano 31 Maj 2004 Jak dal mnie to te ozdoby na mieczu sa zbyt okragle :(
wiggles Napisano 31 Maj 2004 Napisano 31 Maj 2004 no milo nareszcie zobaczyc cos nowego na forum a nie kolejne auto :] pomysl w tym przypadku mi sie podoba ale wykonanie juz troche mniej -pracuj dalej zobaczymy co z tego wyjdzie:]
Leru Napisano 31 Maj 2004 Napisano 31 Maj 2004 miecz jest koslawy, brakuje mu gracji (jezu Leru znow sie czepia :P). Jest zbyt chaotyczny. jesli chodzi o model to fakt ze widac oddzielne czesci wcale nie wplywa na jego korzysc :/
Allucard Napisano 31 Maj 2004 Autor Napisano 31 Maj 2004 Witajcie kolejny Render [chwilowo usunołem z niego rękojeść i głownie pozostawiłem jedynie środek i ostrze bok1 bok 2 Niestety mam problem niewiem jak zrobić te Liscie [tak nazwałem elementy wystajace ze środka i nachodzące na ostrze] aby nietrzeba było używać opcji Meshsmooth [bez niej są kanciaste i nieładne :(] i wyglądaj tak Poza tym polygony liścia niesą w jednej płasczczyżnie względem siebie :) Proszę o rady lub podpowiedzi :) Z góry Dzięki
zipper Napisano 31 Maj 2004 Napisano 31 Maj 2004 zamiesc te screeny na forum bo twoj ftep sie sypie ... i nie pokazuje obrazkow :P
Leru Napisano 31 Maj 2004 Napisano 31 Maj 2004 moze zadaj jakies pytania bo ja osobiscie nie wiem co mam pisac.
Orion Napisano 31 Maj 2004 Napisano 31 Maj 2004 Roboty, miecze. Hmm ja na forum coś czuje żółty wiatr ze wschodu :)
Allucard Napisano 1 Czerwiec 2004 Autor Napisano 1 Czerwiec 2004 Biegnę lecę z kolejnym renderem :) 2 rzut I jak zwykle mile widziane Opinie i propozycje
Krzysiek Napisano 1 Czerwiec 2004 Napisano 1 Czerwiec 2004 Wg mnie przesadzasz lekko z meshsmoothem, no i troche dziwnie to przedstawiasz, bo na tych dwoch poprzednich renderach, to ja nic nie widze, koncept fajny wiec licze ze bedzie fajna pracka. Pozdrawiam
Allucard Napisano 1 Czerwiec 2004 Autor Napisano 1 Czerwiec 2004 Drogi aragornie problem polega natym że niemogę [nieumiem] zrobić tych elementów wystajączych by były jednoczesnie pięknie wygietę i przy okazji mocno zaostrzone. A jedynie mesh smootch sprawia że po stworzeniu liscia [model siatki wczesniej] zaczyna on z kanciastego zmieniać się w gładki i zaokrąglony. jezeli znacie inny sposób aby wygladzić go i jednoczesnie zaostrzyć to czekam, czekam :) A tu Dodaję przykładowy boczny perspektywiczny obraz nowego projektu statku kosmicznego [narezie jesczcze brak idea na skrzydła ale może jescze popracuję ]
Krzysiek Napisano 1 Czerwiec 2004 Napisano 1 Czerwiec 2004 Rozumiem, w takim razie powinienes zainteresowac sie smoothing groups. W helpie jest troche o tym, powinno to ulatwic ci zycie. Nie wiem czy jest to nailepsze wyjscie, ale jabym to w ten sposob robil. Pozdrawiam
Allucard Napisano 1 Czerwiec 2004 Autor Napisano 1 Czerwiec 2004 Niestety Aragorn zastosowałem twą radę i kicha ten sam efekt niestety :( a jak sie zapatrujecie na ten statek :)
Gacu666 Napisano 1 Czerwiec 2004 Napisano 1 Czerwiec 2004 Zwęż krawedzie ze sobą, a smootha zostaw w spokoju i bedzie git, na vertexach uzyj chamfer to zwiększy ich ilosc i bedziesz mógł dokladniej \"zaostrzyc\".
Allucard Napisano 2 Czerwiec 2004 Autor Napisano 2 Czerwiec 2004 No witajcie nanoszę poprawki i daje rendery. A tak na marginesie zapewne szykuje sie pełna przebudowa. Jak tylko jeden z członków fora poda mi pare lekcji 3D maxa :) no ale to narazie poczeka rendery zażucam lewy_45 FRONT i 2 perspektywy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się