Allucard Posted May 30, 2004 Share Posted May 30, 2004 Witejcie. Czas na 2 projekt [Myśliwiec Spean narazie zawiesiłem bo niemam pomysłu co z nim zrobić ] Mieczyk dla rycerza którego może wykonam :) [jak sie więcej pouczę MAXA] Konspekt oraz pierwszy render [narazie to ostrze i zaczątek środka] Uwagi mile widziane :) [zapewne co do konspektu] No a teraz w kimę czas :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
zipper Posted May 30, 2004 Share Posted May 30, 2004 co do konspektu... to malo poreczny miecz\'yk jak do walki ... ale wyglada ciekawie ... ci co grali i lubia klimaty final fantasy (ja) nie beda sie czepiali konspektu. co do wykonania ... to jak narazie zdecydowanie bardziej przekonywujace niz w przypadku mysliwego spean. (lol) pozdrawiam ... pracuj dalej :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sir_Bols Posted May 31, 2004 Share Posted May 31, 2004 wyglada jak jakis sztylet ceremonialny..... jakiej to jest wielkosci? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allucard Posted May 31, 2004 Author Share Posted May 31, 2004 Już biegnę z odpowiedzią o rozmiar. Ustrojstwo ma wymiary h-1290 pkt w-400 pkt [to te rozmiary w maxie niewiem jak jest oficjalna nazwa czy miara] a tu nowy render mieczyka :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gacu666 Posted May 31, 2004 Share Posted May 31, 2004 Wiesz... rozmiar zawsze mozesz sobie wymyslec, w koncu to TWÓJ projekt :). Jak narazie mieczyk zapowiada się fajnie, tylko ja bym dał bardziej ostre kształty tym płomieniom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allucard Posted May 31, 2004 Author Share Posted May 31, 2004 czas na następny rendering :) wielkimi krokami zblizam sie do końca :) Model: Proponowane textury [jak narazie] Link to comment Share on other sites More sharing options...
illy Posted May 31, 2004 Share Posted May 31, 2004 nie podoba mi sie to zolte na ostrzu, jakies takie dziwne okragle jest i wyglada jakby odstawalo od metalu no i popraw twoj podpis, bo masz rekordowa ilosc linijek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yamakasi Posted May 31, 2004 Share Posted May 31, 2004 Jak dal mnie to te ozdoby na mieczu sa zbyt okragle :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiggles Posted May 31, 2004 Share Posted May 31, 2004 no milo nareszcie zobaczyc cos nowego na forum a nie kolejne auto :] pomysl w tym przypadku mi sie podoba ale wykonanie juz troche mniej -pracuj dalej zobaczymy co z tego wyjdzie:] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leru Posted May 31, 2004 Share Posted May 31, 2004 miecz jest koslawy, brakuje mu gracji (jezu Leru znow sie czepia :P). Jest zbyt chaotyczny. jesli chodzi o model to fakt ze widac oddzielne czesci wcale nie wplywa na jego korzysc :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allucard Posted May 31, 2004 Author Share Posted May 31, 2004 Witajcie kolejny Render [chwilowo usunołem z niego rękojeść i głownie pozostawiłem jedynie środek i ostrze bok1 bok 2 Niestety mam problem niewiem jak zrobić te Liscie [tak nazwałem elementy wystajace ze środka i nachodzące na ostrze] aby nietrzeba było używać opcji Meshsmooth [bez niej są kanciaste i nieładne :(] i wyglądaj tak Poza tym polygony liścia niesą w jednej płasczczyżnie względem siebie :) Proszę o rady lub podpowiedzi :) Z góry Dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
zipper Posted May 31, 2004 Share Posted May 31, 2004 zamiesc te screeny na forum bo twoj ftep sie sypie ... i nie pokazuje obrazkow :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allucard Posted May 31, 2004 Author Share Posted May 31, 2004 jak to zrobić Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allucard Posted May 31, 2004 Author Share Posted May 31, 2004 wyłonczyłem w poscie opcje zaawansowane Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leru Posted May 31, 2004 Share Posted May 31, 2004 moze zadaj jakies pytania bo ja osobiscie nie wiem co mam pisac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orion Posted May 31, 2004 Share Posted May 31, 2004 Roboty, miecze. Hmm ja na forum coś czuje żółty wiatr ze wschodu :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allucard Posted June 1, 2004 Author Share Posted June 1, 2004 Biegnę lecę z kolejnym renderem :) 2 rzut I jak zwykle mile widziane Opinie i propozycje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek Posted June 1, 2004 Share Posted June 1, 2004 Wg mnie przesadzasz lekko z meshsmoothem, no i troche dziwnie to przedstawiasz, bo na tych dwoch poprzednich renderach, to ja nic nie widze, koncept fajny wiec licze ze bedzie fajna pracka. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allucard Posted June 1, 2004 Author Share Posted June 1, 2004 Drogi aragornie problem polega natym że niemogę [nieumiem] zrobić tych elementów wystajączych by były jednoczesnie pięknie wygietę i przy okazji mocno zaostrzone. A jedynie mesh smootch sprawia że po stworzeniu liscia [model siatki wczesniej] zaczyna on z kanciastego zmieniać się w gładki i zaokrąglony. jezeli znacie inny sposób aby wygladzić go i jednoczesnie zaostrzyć to czekam, czekam :) A tu Dodaję przykładowy boczny perspektywiczny obraz nowego projektu statku kosmicznego [narezie jesczcze brak idea na skrzydła ale może jescze popracuję ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek Posted June 1, 2004 Share Posted June 1, 2004 Rozumiem, w takim razie powinienes zainteresowac sie smoothing groups. W helpie jest troche o tym, powinno to ulatwic ci zycie. Nie wiem czy jest to nailepsze wyjscie, ale jabym to w ten sposob robil. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allucard Posted June 1, 2004 Author Share Posted June 1, 2004 Niestety Aragorn zastosowałem twą radę i kicha ten sam efekt niestety :( a jak sie zapatrujecie na ten statek :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gacu666 Posted June 1, 2004 Share Posted June 1, 2004 Zwęż krawedzie ze sobą, a smootha zostaw w spokoju i bedzie git, na vertexach uzyj chamfer to zwiększy ich ilosc i bedziesz mógł dokladniej \"zaostrzyc\". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allucard Posted June 2, 2004 Author Share Posted June 2, 2004 No witajcie nanoszę poprawki i daje rendery. A tak na marginesie zapewne szykuje sie pełna przebudowa. Jak tylko jeden z członków fora poda mi pare lekcji 3D maxa :) no ale to narazie poczeka rendery zażucam lewy_45 FRONT i 2 perspektywy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now