Napisano 30 Maj 200420 l Witejcie. Czas na 2 projekt [Myśliwiec Spean narazie zawiesiłem bo niemam pomysłu co z nim zrobić ] Mieczyk dla rycerza którego może wykonam :) [jak sie więcej pouczę MAXA] Konspekt oraz pierwszy render [narazie to ostrze i zaczątek środka] Uwagi mile widziane :) [zapewne co do konspektu] No a teraz w kimę czas :)
Napisano 30 Maj 200420 l co do konspektu... to malo poreczny miecz\'yk jak do walki ... ale wyglada ciekawie ... ci co grali i lubia klimaty final fantasy (ja) nie beda sie czepiali konspektu. co do wykonania ... to jak narazie zdecydowanie bardziej przekonywujace niz w przypadku mysliwego spean. (lol) pozdrawiam ... pracuj dalej :)
Napisano 31 Maj 200420 l Autor Już biegnę z odpowiedzią o rozmiar. Ustrojstwo ma wymiary h-1290 pkt w-400 pkt [to te rozmiary w maxie niewiem jak jest oficjalna nazwa czy miara] a tu nowy render mieczyka :)
Napisano 31 Maj 200420 l Wiesz... rozmiar zawsze mozesz sobie wymyslec, w koncu to TWÓJ projekt :). Jak narazie mieczyk zapowiada się fajnie, tylko ja bym dał bardziej ostre kształty tym płomieniom.
Napisano 31 Maj 200420 l Autor czas na następny rendering :) wielkimi krokami zblizam sie do końca :) Model: Proponowane textury [jak narazie]
Napisano 31 Maj 200420 l nie podoba mi sie to zolte na ostrzu, jakies takie dziwne okragle jest i wyglada jakby odstawalo od metalu no i popraw twoj podpis, bo masz rekordowa ilosc linijek
Napisano 31 Maj 200420 l no milo nareszcie zobaczyc cos nowego na forum a nie kolejne auto :] pomysl w tym przypadku mi sie podoba ale wykonanie juz troche mniej -pracuj dalej zobaczymy co z tego wyjdzie:]
Napisano 31 Maj 200420 l miecz jest koslawy, brakuje mu gracji (jezu Leru znow sie czepia :P). Jest zbyt chaotyczny. jesli chodzi o model to fakt ze widac oddzielne czesci wcale nie wplywa na jego korzysc :/
Napisano 31 Maj 200420 l Autor Witajcie kolejny Render [chwilowo usunołem z niego rękojeść i głownie pozostawiłem jedynie środek i ostrze bok1 bok 2 Niestety mam problem niewiem jak zrobić te Liscie [tak nazwałem elementy wystajace ze środka i nachodzące na ostrze] aby nietrzeba było używać opcji Meshsmooth [bez niej są kanciaste i nieładne :(] i wyglądaj tak Poza tym polygony liścia niesą w jednej płasczczyżnie względem siebie :) Proszę o rady lub podpowiedzi :) Z góry Dzięki
Napisano 31 Maj 200420 l zamiesc te screeny na forum bo twoj ftep sie sypie ... i nie pokazuje obrazkow :P
Napisano 1 Czerwiec 200420 l Autor Biegnę lecę z kolejnym renderem :) 2 rzut I jak zwykle mile widziane Opinie i propozycje
Napisano 1 Czerwiec 200420 l Wg mnie przesadzasz lekko z meshsmoothem, no i troche dziwnie to przedstawiasz, bo na tych dwoch poprzednich renderach, to ja nic nie widze, koncept fajny wiec licze ze bedzie fajna pracka. Pozdrawiam
Napisano 1 Czerwiec 200420 l Autor Drogi aragornie problem polega natym że niemogę [nieumiem] zrobić tych elementów wystajączych by były jednoczesnie pięknie wygietę i przy okazji mocno zaostrzone. A jedynie mesh smootch sprawia że po stworzeniu liscia [model siatki wczesniej] zaczyna on z kanciastego zmieniać się w gładki i zaokrąglony. jezeli znacie inny sposób aby wygladzić go i jednoczesnie zaostrzyć to czekam, czekam :) A tu Dodaję przykładowy boczny perspektywiczny obraz nowego projektu statku kosmicznego [narezie jesczcze brak idea na skrzydła ale może jescze popracuję ]
Napisano 1 Czerwiec 200420 l Rozumiem, w takim razie powinienes zainteresowac sie smoothing groups. W helpie jest troche o tym, powinno to ulatwic ci zycie. Nie wiem czy jest to nailepsze wyjscie, ale jabym to w ten sposob robil. Pozdrawiam
Napisano 1 Czerwiec 200420 l Autor Niestety Aragorn zastosowałem twą radę i kicha ten sam efekt niestety :( a jak sie zapatrujecie na ten statek :)
Napisano 1 Czerwiec 200420 l Zwęż krawedzie ze sobą, a smootha zostaw w spokoju i bedzie git, na vertexach uzyj chamfer to zwiększy ich ilosc i bedziesz mógł dokladniej \"zaostrzyc\".
Napisano 2 Czerwiec 200420 l Autor No witajcie nanoszę poprawki i daje rendery. A tak na marginesie zapewne szykuje sie pełna przebudowa. Jak tylko jeden z członków fora poda mi pare lekcji 3D maxa :) no ale to narazie poczeka rendery zażucam lewy_45 FRONT i 2 perspektywy
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto