Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witejcie.

 

Czas na 2 projekt [Myśliwiec Spean narazie zawiesiłem bo niemam pomysłu co z nim zrobić ]

 

Mieczyk dla rycerza którego może wykonam :) [jak sie więcej pouczę MAXA]

 

Konspekt

 

miecz12.jpg

 

oraz pierwszy render [narazie to ostrze i zaczątek środka]

 

miecz%20gotycki.jpg

 

Uwagi mile widziane :) [zapewne co do konspektu]

 

No a teraz w kimę czas :)

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

co do konspektu... to malo poreczny miecz\'yk jak do walki ... ale wyglada ciekawie ... ci co grali i lubia klimaty final fantasy (ja) nie beda sie czepiali konspektu.

 

co do wykonania ... to jak narazie zdecydowanie bardziej przekonywujace niz w przypadku mysliwego spean. (lol)

 

pozdrawiam ... pracuj dalej :)

Napisano
  • Autor

Już biegnę z odpowiedzią o rozmiar.

 

Ustrojstwo ma wymiary h-1290 pkt w-400 pkt [to te rozmiary w maxie niewiem jak jest oficjalna nazwa czy miara]

 

a tu nowy render mieczyka :)

 

miecz%20gotycki1.jpg

Napisano

Wiesz... rozmiar zawsze mozesz sobie wymyslec, w koncu to TWÓJ projekt :). Jak narazie mieczyk zapowiada się fajnie, tylko ja bym dał bardziej ostre kształty tym płomieniom.

Napisano
  • Autor

czas na następny rendering :) wielkimi krokami zblizam sie do końca :)

 

Model:

miecz%20gotycki4_model.jpg

 

Proponowane textury [jak narazie]

 

miecz%20gotycki4.jpg

Napisano

nie podoba mi sie to zolte na ostrzu, jakies takie dziwne okragle jest i wyglada jakby odstawalo od metalu

 

no i popraw twoj podpis, bo masz rekordowa ilosc linijek

Napisano

no milo nareszcie zobaczyc cos nowego na forum a nie kolejne auto :] pomysl w tym przypadku mi sie podoba ale wykonanie juz troche mniej -pracuj dalej zobaczymy co z tego wyjdzie:]

Napisano

miecz jest koslawy, brakuje mu gracji (jezu Leru znow sie czepia :P). Jest zbyt chaotyczny.

jesli chodzi o model to fakt ze widac oddzielne czesci wcale nie wplywa na jego korzysc :/

Napisano
  • Autor

Witajcie kolejny Render [chwilowo usunołem z niego rękojeść i głownie pozostawiłem jedynie środek i ostrze

 

bok1

 

 

miecz_gotycki5_model_bok2.jpg

bok 2

 

 

miecz_gotycki5_model_bok.jpg

 

Niestety mam problem niewiem jak zrobić te Liscie [tak nazwałem elementy wystajace ze środka i nachodzące na ostrze] aby nietrzeba było używać opcji Meshsmooth [bez niej są kanciaste i nieładne :(] i wyglądaj tak

 

 

miecz_gotycki5_model_net.jpg

 

Poza tym polygony liścia niesą w jednej płasczczyżnie względem siebie :)

 

Proszę o rady lub podpowiedzi :)

Z góry Dzięki

 

 

 

 

Napisano

zamiesc te screeny na forum bo twoj ftep sie sypie ... i nie pokazuje obrazkow :P

Napisano
  • Autor

Biegnę lecę z kolejnym renderem :)

 

miecz_g_perspektywa.jpg

 

2 rzut

miecz_g_perspektywa1.jpg

 

I jak zwykle mile widziane Opinie i propozycje

Napisano

Wg mnie przesadzasz lekko z meshsmoothem, no i troche dziwnie to przedstawiasz, bo na tych dwoch poprzednich renderach, to ja nic nie widze, koncept fajny wiec licze ze bedzie fajna pracka.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Drogi aragornie problem polega natym że niemogę [nieumiem] zrobić tych elementów wystajączych by były jednoczesnie pięknie wygietę i przy okazji mocno zaostrzone. A jedynie mesh smootch sprawia że po stworzeniu liscia [model siatki wczesniej] zaczyna on z kanciastego zmieniać się w gładki i zaokrąglony. jezeli znacie inny sposób aby wygladzić go i jednoczesnie zaostrzyć to czekam, czekam :)

 

A tu Dodaję przykładowy boczny perspektywiczny obraz nowego projektu statku kosmicznego [narezie jesczcze brak idea na skrzydła ale może jescze popracuję ]

 

robal.jpg

 

Napisano

Rozumiem, w takim razie powinienes zainteresowac sie smoothing groups. W helpie jest troche o tym, powinno to ulatwic ci zycie. Nie wiem czy jest to nailepsze wyjscie, ale jabym to w ten sposob robil.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Niestety Aragorn zastosowałem twą radę i kicha ten sam efekt niestety :(

 

a jak sie zapatrujecie na ten statek :)

Napisano

Zwęż krawedzie ze sobą, a smootha zostaw w spokoju i bedzie git, na vertexach uzyj chamfer to zwiększy ich ilosc i bedziesz mógł dokladniej \"zaostrzyc\".

 

Napisano
  • Autor

No witajcie nanoszę poprawki i daje rendery. A tak na marginesie zapewne szykuje sie pełna przebudowa. Jak tylko jeden z członków fora poda mi pare lekcji 3D maxa :) no ale to narazie poczeka rendery zażucam

 

lewy_45

miecz_g_6_lewy_45.jpg

FRONT

miecz_g_6_front.jpg

i 2 perspektywy

 

miecz_g_6_perspektywa.jpg

miecz_g_6_perspektywa2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności