Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witejcie.

 

Czas na 2 projekt [Myśliwiec Spean narazie zawiesiłem bo niemam pomysłu co z nim zrobić ]

 

Mieczyk dla rycerza którego może wykonam :) [jak sie więcej pouczę MAXA]

 

Konspekt

 

miecz12.jpg

 

oraz pierwszy render [narazie to ostrze i zaczątek środka]

 

miecz%20gotycki.jpg

 

Uwagi mile widziane :) [zapewne co do konspektu]

 

No a teraz w kimę czas :)

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

co do konspektu... to malo poreczny miecz\'yk jak do walki ... ale wyglada ciekawie ... ci co grali i lubia klimaty final fantasy (ja) nie beda sie czepiali konspektu.

 

co do wykonania ... to jak narazie zdecydowanie bardziej przekonywujace niz w przypadku mysliwego spean. (lol)

 

pozdrawiam ... pracuj dalej :)

Napisano
  • Autor

Już biegnę z odpowiedzią o rozmiar.

 

Ustrojstwo ma wymiary h-1290 pkt w-400 pkt [to te rozmiary w maxie niewiem jak jest oficjalna nazwa czy miara]

 

a tu nowy render mieczyka :)

 

miecz%20gotycki1.jpg

Napisano

Wiesz... rozmiar zawsze mozesz sobie wymyslec, w koncu to TWÓJ projekt :). Jak narazie mieczyk zapowiada się fajnie, tylko ja bym dał bardziej ostre kształty tym płomieniom.

Napisano
  • Autor

czas na następny rendering :) wielkimi krokami zblizam sie do końca :)

 

Model:

miecz%20gotycki4_model.jpg

 

Proponowane textury [jak narazie]

 

miecz%20gotycki4.jpg

Napisano

nie podoba mi sie to zolte na ostrzu, jakies takie dziwne okragle jest i wyglada jakby odstawalo od metalu

 

no i popraw twoj podpis, bo masz rekordowa ilosc linijek

Napisano

no milo nareszcie zobaczyc cos nowego na forum a nie kolejne auto :] pomysl w tym przypadku mi sie podoba ale wykonanie juz troche mniej -pracuj dalej zobaczymy co z tego wyjdzie:]

Napisano

miecz jest koslawy, brakuje mu gracji (jezu Leru znow sie czepia :P). Jest zbyt chaotyczny.

jesli chodzi o model to fakt ze widac oddzielne czesci wcale nie wplywa na jego korzysc :/

Napisano
  • Autor

Witajcie kolejny Render [chwilowo usunołem z niego rękojeść i głownie pozostawiłem jedynie środek i ostrze

 

bok1

 

 

miecz_gotycki5_model_bok2.jpg

bok 2

 

 

miecz_gotycki5_model_bok.jpg

 

Niestety mam problem niewiem jak zrobić te Liscie [tak nazwałem elementy wystajace ze środka i nachodzące na ostrze] aby nietrzeba było używać opcji Meshsmooth [bez niej są kanciaste i nieładne :(] i wyglądaj tak

 

 

miecz_gotycki5_model_net.jpg

 

Poza tym polygony liścia niesą w jednej płasczczyżnie względem siebie :)

 

Proszę o rady lub podpowiedzi :)

Z góry Dzięki

 

 

 

 

Napisano

zamiesc te screeny na forum bo twoj ftep sie sypie ... i nie pokazuje obrazkow :P

Napisano
  • Autor

Biegnę lecę z kolejnym renderem :)

 

miecz_g_perspektywa.jpg

 

2 rzut

miecz_g_perspektywa1.jpg

 

I jak zwykle mile widziane Opinie i propozycje

Napisano

Wg mnie przesadzasz lekko z meshsmoothem, no i troche dziwnie to przedstawiasz, bo na tych dwoch poprzednich renderach, to ja nic nie widze, koncept fajny wiec licze ze bedzie fajna pracka.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Drogi aragornie problem polega natym że niemogę [nieumiem] zrobić tych elementów wystajączych by były jednoczesnie pięknie wygietę i przy okazji mocno zaostrzone. A jedynie mesh smootch sprawia że po stworzeniu liscia [model siatki wczesniej] zaczyna on z kanciastego zmieniać się w gładki i zaokrąglony. jezeli znacie inny sposób aby wygladzić go i jednoczesnie zaostrzyć to czekam, czekam :)

 

A tu Dodaję przykładowy boczny perspektywiczny obraz nowego projektu statku kosmicznego [narezie jesczcze brak idea na skrzydła ale może jescze popracuję ]

 

robal.jpg

 

Napisano

Rozumiem, w takim razie powinienes zainteresowac sie smoothing groups. W helpie jest troche o tym, powinno to ulatwic ci zycie. Nie wiem czy jest to nailepsze wyjscie, ale jabym to w ten sposob robil.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Niestety Aragorn zastosowałem twą radę i kicha ten sam efekt niestety :(

 

a jak sie zapatrujecie na ten statek :)

Napisano

Zwęż krawedzie ze sobą, a smootha zostaw w spokoju i bedzie git, na vertexach uzyj chamfer to zwiększy ich ilosc i bedziesz mógł dokladniej \"zaostrzyc\".

 

Napisano
  • Autor

No witajcie nanoszę poprawki i daje rendery. A tak na marginesie zapewne szykuje sie pełna przebudowa. Jak tylko jeden z członków fora poda mi pare lekcji 3D maxa :) no ale to narazie poczeka rendery zażucam

 

lewy_45

miecz_g_6_lewy_45.jpg

FRONT

miecz_g_6_front.jpg

i 2 perspektywy

 

miecz_g_6_perspektywa.jpg

miecz_g_6_perspektywa2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.