Skocz do zawartości

pomocy pilne! teksturowanie!


det

Rekomendowane odpowiedzi

Witam do jutra do 20 musze oddac projekt i zacialem sie na takiej rzeczy ktora pewnie jest prosta dla was.Mianowicie chodzi o to ze mam kapsel wymodelowany i od zewnetrznej strony ma byc kolor nr 1 a od wewnetrznej kolor nr 2.Jak zrobic zeby ummm jedna strona polygonu byla w kolorze nr jeden a druga w kolorze nr 2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

tak tylko jak zaznaczam polygon to mi sie automatycznie z drugiej strony tez zaznacza,kurcze nie wiem jak to wytlumaczyc.Poprostu zewnetrzna strona kapsla ma byc czerwona wewnetrzna biała.Jezeli sa jakies inne opcje zeby to zrobic to byłbym bardzo bardzo wdzieczny za rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz nadać mu jakąś grubość. polygon o ile mi wiadomo nie może mieć osobno edytowalnej drugiej strony tak wynika z geometrii . Jeśli kapsel jest prostym obiektem to nadaj mu modyfikator shell. i wtedy nadaj materiały osobno dwóm stronom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo dziekuje,ten modyfikator działa bo faktycznie bylo cienkie.Teraz pojawił sie inny problem.Uzyłem wczesniej modyfikatora smooth i zrobila sie bardzo gesta siatka,czy jest jakas opcja zaznaczenia wewnetrzenej strony calej bo jak zaczne klikac myszka pojedynczo to zajmie to 20 lat a jak bede chcial zaznaczyc to zawsze zaznaczaja sie tez te z drugiej strony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób odwrotnie wywal MS smooth, nadaj shell i dopiero potem smooth. A ogólnie w gęstej siatce możesz klikać grow, i wszystkie sąsiadujące polygoy z zaznaczonym również się zaznaczają i potem wystarczy ich już kilka ręcznie dodać. Ale zrób jak pisałem najpierw shell->smooth.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obydwie podpowiedzi sa trafne.

 

Problem przypisania sciance 2 materialow mozesz rozwiazac stosujac material Vray2SidedMaterial, lecz by bylo poprawniej wskazane jest uzycie modyfikatora shell, by uzyskac minimalne wrazenie grubosci. Po uzyciu shella wybierz scianki na zewnatrz, po czym przypisz im przykladowy material. Nastepnie wybierz scianki od wewnatrz i przypisz kolejny material.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem zapisany projekt i nie wiem teraz jak cofnac smooth,probowalem vray 2 sided marerial i raz wyszlo mi tak jak chcialem ale musialem poprawic odbicia i sie cos pokopało:( nie wiem,szukalem tutoriala do nakladania 2 sided i nic nie ma:( przy zaznaczaniu polygonow z grow zaznacza mi tez druga strone bo zla jest ta siatka a nie mam czasu na robienie od nowa bo do 20 dzis musze oddac,kurcze kurcze nie wiem co robic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Traitor sciaganie ze strony nie wchodzi w gre bo niczego sie nie naucze ale juz sobie poradzilem.Zlecenie wziałem bo chcialem pomóc kolezance i wiem ze wielu rzeczy jeszcze nie potrafie ale siedzialem od wczoraj i sie udało chyba..jeszcze zobacze jak z ustawieniami wyjdzie tak jak maja leżeć.Bardzo dziekuje wszystkim za podpowiedzi.Jak skoncze to wrzuce tutaj i sie wypowiecie jesli znajdziecie czas.Bardzo dziekuje.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności