Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

Mam pytanie, czy jest mozliwosc "zamrozenia" morph na stale w Layout i w Modelerze?

 

pozdrawiam

eryk

Edytowane przez erykowal
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wiec, chodzi mi o zablokowanie np mimiki twarzy w jakiejś fazie morphingu.

Tak aby obiekt zdeformowany np.: w 85% - w morph mixer zostal tak na stale z mozliwoscia zapisania fazy deformacji jako sobny obiekt.

Napisano

w layoutcie ustaw morph jak chcesz i daj save trans object. Masz co chciałeś tylko pokombinuj z poziomem subpaczy bo zapisze ci zfreezowany object tzn zagęści siatkę nieodwracalnie.

Napisano

Dzieki!!!!

zwłaszcza za tą uwagę z subpatch!, czyli przy okazji transformuje na obiekt siatkowy.

 

Juz nie pamiętam, a raczej juz sie gubię - czy opcje zagęszczania (Display SubPatch Level) mają wpływ na render, czy tyczą jedynie podglądu w viewport???

 

W czym się róznią opcje Render SubPatch - Per Object Level, Per Polygon Level, Pixels Per Polygon?

 

Wielkie Dzięki!

Napisano
Juz nie pamiętam, a raczej juz sie gubię - czy opcje zagęszczania (Display SubPatch Level) mają wpływ na render, czy tyczą jedynie podglądu w viewport???

Jak sama nazwa wskazuje tyczą się viewportu.

 

W czym się róznią opcje Render SubPatch - Per Object Level, Per Polygon Level, Pixels Per Polygon?

Per Polygon Level

Pixels Per Polygon

Napisano

G.P. - DZiĘKI! :)

 

muszę poczekać na swą translatorkę gdyż nie wszystko udało się zrozumieć. Dokladniej różnica pomiedzy

Per Object Level - Per Polygon Level. (co, gdzie, jak i dlaczego...)

 

pozdrawiam :)

eryk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności