Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Jak w temacie.

Prawidłowo zapisany plik .max nie chce się ponownie otworzyć. Nie wyświetla się żaden komunikat o błędzie, program nie sygnalizuje żadnych problemów i otwiera pustą scenę. Plik ma zawartość (waży ok 30 GB). Nie można również nic zaimportować funkcją "merge".

Pomocy. Siedziałem nad sceną dwa dni i cała praca chyba poszła na marne.

A może nie?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 945
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

No tak - miało być MB. Tak więc to nie postać z Avatara :-)

Ale problem pozostaje.

Napisano

Wejdź do folderu autoback i zobacz czy nie ma tam zapisanej tej sceny. Być może odzyskasz chociaż część. Jest tam oprócz normalnych kopii plik maxback.bak zmień mu rozszerzenie na max albo normalnie otwórz w maxie. To powinna być najświeższa kopia.

 

Edit: nie otwieraj innych scen i nie edytuj ich bo się backupy pozmieniają.

Napisano
  • Autor

No niestety. Tam zawsze szukam jak plik się "zepsuje". A wtak zwanym "międzyczasie" pracowałem nad inną sceną i się "nadpisało". No i poza tym tu sytuacja jest nieco odmienna. Jak pisałem Max nie sygnalizuje żadnego błędu i wczytuje pusta scenę. Merge też nic nie daje. Chyba trzeba robić osobny atobackup dla każdej ważniejszej robionej sceny.

Napisano

Miałem nie dawno chyba ten sam problem, podczas któregoś tam otwierania pliku pokazał się jakiś komunikat i nie czytając, kliknąłem bezmyślnie OK i scena się wyczyściła. Obawiam się że nie uda Ci się już jej odzyskać. Prostą radą na to jest trzymanie danych na dwóch różnych dyskach i co jakiś czas nadpisywanie ich ręcznie na tym drugim.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.