Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam taki problem z poligonami, że jedna strona poligona jest widoczna co jest normalne, a druga strona nie co też jest normalne. Chcę zrobić żeby obie strony były widoczne ale mogę tylko obrócić stronę widoczną i nic więcej.

Czy da sięzrobić żeby poligon był widoczny po obu stronach?

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zrob kopie obiektu, odwroc \"normal\"sy, przylacz (atach) kopie do oryginalu, zaznacz vertexy, weld i juz :)

Napisano

Mozna tez dac teksturke z wlaczona opcja widoku z dwuch stron wtedy nie widoczne czesci tez beda widoczne:) ale zalezy co chcesz zrobic

Napisano

Dolaczam sie do pytanka ! jak zrobic by plane mial widoczne wertexy z obu stron . Sposub Rovra nie zalatwia sprawy bo scianki widac ale wertexow nie ! Natomiast sposub Leru jest oki ale czasochlonny zeby za kazdym razem bawic sie tak z plane ! moze jest jakis prostrzy sposob .

Napisano

Przed chwila sprubowalem sposub Leru i cos sie sypie ! mianowicie to ze jak juz walne plane zamienie na editable poly a kopie odwruce daje attach zaznaczam vertexy z welda daje selected i dupa plane nie przypomina juz plana tylko cos dziwacznego !

Napisano

siemka, jesli skapowalem oco ci chodzi heh, to wydaje mi sie zebys sprobowal material editor>texture ktora chcesz dac 2 stronną zaznaczasz 2-sided. i tyle , pozdr :)

Napisano

w edytorze materialow mozna ustawic material 2-stronny - zaznaczasz two-sided. mozna tez to zrobic geometria, ale nie jak mowi leru, bo 2 poligony w tym samym miejscu beda produkowaly artefakty gi, cieni itp. najlepiej dac modyfikator shell i ustawic grubosc na bardzo mala.

 

pozdr!

Napisano

zrob kopie obiektu, przejdz do edycji na poziomie poligono, w w tej kopii zaznacz wszystkie poligony, odwroc normalne, zaznacz wszystkie vertexy (kopii i oryginalu), weld i juz. nie trzeba po kolei tego robic z kazdym poligonem ino mozna od razu ze wszystkimi

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.