Napisano 31 Maj 200420 l Mam taki problem z poligonami, że jedna strona poligona jest widoczna co jest normalne, a druga strona nie co też jest normalne. Chcę zrobić żeby obie strony były widoczne ale mogę tylko obrócić stronę widoczną i nic więcej. Czy da sięzrobić żeby poligon był widoczny po obu stronach?
Napisano 31 Maj 200420 l zrob kopie obiektu, odwroc \"normal\"sy, przylacz (atach) kopie do oryginalu, zaznacz vertexy, weld i juz :)
Napisano 31 Maj 200420 l Mozna tez dac teksturke z wlaczona opcja widoku z dwuch stron wtedy nie widoczne czesci tez beda widoczne:) ale zalezy co chcesz zrobic
Napisano 29 Czerwiec 200420 l Dolaczam sie do pytanka ! jak zrobic by plane mial widoczne wertexy z obu stron . Sposub Rovra nie zalatwia sprawy bo scianki widac ale wertexow nie ! Natomiast sposub Leru jest oki ale czasochlonny zeby za kazdym razem bawic sie tak z plane ! moze jest jakis prostrzy sposob .
Napisano 29 Czerwiec 200420 l Przed chwila sprubowalem sposub Leru i cos sie sypie ! mianowicie to ze jak juz walne plane zamienie na editable poly a kopie odwruce daje attach zaznaczam vertexy z welda daje selected i dupa plane nie przypomina juz plana tylko cos dziwacznego !
Napisano 29 Czerwiec 200420 l siemka, jesli skapowalem oco ci chodzi heh, to wydaje mi sie zebys sprobowal material editor>texture ktora chcesz dac 2 stronną zaznaczasz 2-sided. i tyle , pozdr :)
Napisano 29 Czerwiec 200420 l w edytorze materialow mozna ustawic material 2-stronny - zaznaczasz two-sided. mozna tez to zrobic geometria, ale nie jak mowi leru, bo 2 poligony w tym samym miejscu beda produkowaly artefakty gi, cieni itp. najlepiej dac modyfikator shell i ustawic grubosc na bardzo mala. pozdr!
Napisano 4 Lipiec 200420 l zrob kopie obiektu, przejdz do edycji na poziomie poligono, w w tej kopii zaznacz wszystkie poligony, odwroc normalne, zaznacz wszystkie vertexy (kopii i oryginalu), weld i juz. nie trzeba po kolei tego robic z kazdym poligonem ino mozna od razu ze wszystkimi