big_white_ninja Napisano 31 Maj 2004 Napisano 31 Maj 2004 Mam taki problem z poligonami, że jedna strona poligona jest widoczna co jest normalne, a druga strona nie co też jest normalne. Chcę zrobić żeby obie strony były widoczne ale mogę tylko obrócić stronę widoczną i nic więcej. Czy da sięzrobić żeby poligon był widoczny po obu stronach?
Leru Napisano 31 Maj 2004 Napisano 31 Maj 2004 zrob kopie obiektu, odwroc \"normal\"sy, przylacz (atach) kopie do oryginalu, zaznacz vertexy, weld i juz :)
rowr Napisano 31 Maj 2004 Napisano 31 Maj 2004 Mozna tez dac teksturke z wlaczona opcja widoku z dwuch stron wtedy nie widoczne czesci tez beda widoczne:) ale zalezy co chcesz zrobic
BigBird Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 Dolaczam sie do pytanka ! jak zrobic by plane mial widoczne wertexy z obu stron . Sposub Rovra nie zalatwia sprawy bo scianki widac ale wertexow nie ! Natomiast sposub Leru jest oki ale czasochlonny zeby za kazdym razem bawic sie tak z plane ! moze jest jakis prostrzy sposob .
BigBird Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 Przed chwila sprubowalem sposub Leru i cos sie sypie ! mianowicie to ze jak juz walne plane zamienie na editable poly a kopie odwruce daje attach zaznaczam vertexy z welda daje selected i dupa plane nie przypomina juz plana tylko cos dziwacznego !
navi Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 siemka, jesli skapowalem oco ci chodzi heh, to wydaje mi sie zebys sprobowal material editor>texture ktora chcesz dac 2 stronną zaznaczasz 2-sided. i tyle , pozdr :)
adamkos Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 w edytorze materialow mozna ustawic material 2-stronny - zaznaczasz two-sided. mozna tez to zrobic geometria, ale nie jak mowi leru, bo 2 poligony w tym samym miejscu beda produkowaly artefakty gi, cieni itp. najlepiej dac modyfikator shell i ustawic grubosc na bardzo mala. pozdr!
j3d1 Napisano 4 Lipiec 2004 Napisano 4 Lipiec 2004 zrob kopie obiektu, przejdz do edycji na poziomie poligono, w w tej kopii zaznacz wszystkie poligony, odwroc normalne, zaznacz wszystkie vertexy (kopii i oryginalu), weld i juz. nie trzeba po kolei tego robic z kazdym poligonem ino mozna od razu ze wszystkimi
Rekomendowane odpowiedzi