Tamyl91 Napisano 6 Grudzień 2010 Napisano 6 Grudzień 2010 Witam, czy jest jakiś magiczny sposób na połączenie (sklejenie ze sobą) dwóch brył ze sobą wzdłuż "otwartych" edge loopów? Nie mają one identycznego kształtu, co więcej gęstość siatki jest nieco inna i siatka inaczej rozmieszczona. Wygląda to jak na screenach poniżej:
mafida Napisano 6 Grudzień 2010 Napisano 6 Grudzień 2010 Spróbuj Compound objects/,może się uda;) A jak chcesz porządnie to zdetriangulizuj siatkę i dodaj pare edgeloopów,żeby pasowało i użyj bridge-3 minuty i gotowe... Pozdro:)
Temporal Napisano 7 Grudzień 2010 Napisano 7 Grudzień 2010 A nie można zatachowac jednego obiektu z drugim zaznaczyc wskazane vertexy przez srodek (na upartego nawet wszystkie mozna zaznaczyc) i skorzystac z "weld". Odpowiednio ustawiony treshold zapobiegnie zweldowaniu niechcianych vertexow.
Rekomendowane odpowiedzi