Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, czy jest jakiś magiczny sposób na połączenie (sklejenie ze sobą) dwóch brył ze sobą wzdłuż "otwartych" edge loopów? Nie mają one identycznego kształtu, co więcej gęstość siatki jest nieco inna i siatka inaczej rozmieszczona. Wygląda to jak na screenach poniżej:

 

59158305.png

 

35471499.png

 

24620832.png

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Spróbuj Compound objects/,może się uda;)

 

A jak chcesz porządnie to zdetriangulizuj siatkę i dodaj pare edgeloopów,żeby pasowało i użyj bridge-3 minuty i gotowe...

 

Pozdro:)

Napisano

A nie można zatachowac jednego obiektu z drugim zaznaczyc wskazane vertexy przez srodek (na upartego nawet wszystkie mozna zaznaczyc) i skorzystac z "weld". Odpowiednio ustawiony treshold zapobiegnie zweldowaniu niechcianych vertexow.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności