Napisano 6 Grudzień 201014 l Witam, czy jest jakiś magiczny sposób na połączenie (sklejenie ze sobą) dwóch brył ze sobą wzdłuż "otwartych" edge loopów? Nie mają one identycznego kształtu, co więcej gęstość siatki jest nieco inna i siatka inaczej rozmieszczona. Wygląda to jak na screenach poniżej:
Napisano 6 Grudzień 201014 l Spróbuj Compound objects/,może się uda;) A jak chcesz porządnie to zdetriangulizuj siatkę i dodaj pare edgeloopów,żeby pasowało i użyj bridge-3 minuty i gotowe... Pozdro:)
Napisano 7 Grudzień 201014 l A nie można zatachowac jednego obiektu z drugim zaznaczyc wskazane vertexy przez srodek (na upartego nawet wszystkie mozna zaznaczyc) i skorzystac z "weld". Odpowiednio ustawiony treshold zapobiegnie zweldowaniu niechcianych vertexow.