Jump to content

Jak zrobić deski rozstąpiły się w swoim kierunku nie zmieniając wymiarów


ryba747

Recommended Posts

Witam.

Robię animacje kamery która krąży wokół mojego domu 360 stopni.

Jakim sposobem mógłbym sprawić aby deski z mojego budynku które są wymodelowane rozstąpiły się każda w swoim kierunku coś na zasadzie scale ale bez zmieniania wymiarów obiektu. Przepraszam za pokręcone wyjaśnienie ale nie wiedziałem jak to opisać ; p lepiej jak pokażę to na zasadzie rysunku ;] 3Ds Max 2010

vrvayh.jpg

 

Nie chcę zakładać nowego tematu więc napiszę tutaj

Od ostatniego czasu zamula mi kompa i mam zamiar przeinstalować windowsa ale jest problem bo wszystkie textury których użyłem są zapisane na partycji systemowej lecz gdy przerzucę je na drugi dysk max ich nie wykrywa.Czy jest możliwe aby wskazać maxowi folder w którym znajdą się przerzucone textury i uniknąć ręcznego wskazywania textur ? Textur jest około 30 więc troche by było roboty ; /

Edited by ryba747
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

jedyne co mi teraz przychodzi do glowy to

stworz sobie z panelu create > space warps > geometric/deformable > bomb

wszystkie deski podlinkuj (taka ikonka z trzema ogniwami łańcucha i falami u góry po lewej) do tej bomby. w ustawieniach bomby ustaw sobie gravity na 0, minimum fragment size na tyle zeby Ci sie indywidualne deski nie rozpadały na poly. Detonation sterujesz miejsce początku animacji, strenght siłę reszta chyba jest logiczna.

 

jak ktoś zna lepsze rozwiązanie to pisać sam chętnie się dowiem ;d

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy