ryba747 Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 (edited) Witam. Robię animacje kamery która krąży wokół mojego domu 360 stopni. Jakim sposobem mógłbym sprawić aby deski z mojego budynku które są wymodelowane rozstąpiły się każda w swoim kierunku coś na zasadzie scale ale bez zmieniania wymiarów obiektu. Przepraszam za pokręcone wyjaśnienie ale nie wiedziałem jak to opisać ; p lepiej jak pokażę to na zasadzie rysunku ;] 3Ds Max 2010 Nie chcę zakładać nowego tematu więc napiszę tutaj Od ostatniego czasu zamula mi kompa i mam zamiar przeinstalować windowsa ale jest problem bo wszystkie textury których użyłem są zapisane na partycji systemowej lecz gdy przerzucę je na drugi dysk max ich nie wykrywa.Czy jest możliwe aby wskazać maxowi folder w którym znajdą się przerzucone textury i uniknąć ręcznego wskazywania textur ? Textur jest około 30 więc troche by było roboty ; / Edited December 12, 2010 by ryba747 Link to comment Share on other sites More sharing options...
polka dot Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 a propos drugiego pytania: customize > configure user paths > external files > add... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryba747 Posted December 12, 2010 Author Share Posted December 12, 2010 Dzięki wielkie tego szukałem :) I nadal proszę o odpowiedź na pierwsze pytanie :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryba747 Posted December 12, 2010 Author Share Posted December 12, 2010 Przepraszam że sam odświeżam ale jest to dla mnie bardzo ważne i potrzebuje odpowiedzi termin się zbliża ;/ a nie wierzę że nikt nie zna rozwiązania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil.ochel Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 jedyne co mi teraz przychodzi do glowy to stworz sobie z panelu create > space warps > geometric/deformable > bomb wszystkie deski podlinkuj (taka ikonka z trzema ogniwami łańcucha i falami u góry po lewej) do tej bomby. w ustawieniach bomby ustaw sobie gravity na 0, minimum fragment size na tyle zeby Ci sie indywidualne deski nie rozpadały na poly. Detonation sterujesz miejsce początku animacji, strenght siłę reszta chyba jest logiczna. jak ktoś zna lepsze rozwiązanie to pisać sam chętnie się dowiem ;d 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryba747 Posted December 12, 2010 Author Share Posted December 12, 2010 Bomb nie zdaje egzaminu nawet przy kosmicznych ustawieniach fragment size objekt i tak rozpada się na kawałki ale rep+ :) Ma ktoś jakieś inne pomysły ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rly Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 Mysle ze ten skrypt moze Ci pomoc http://jokermartini.com/john-stuff/keytransfer/key_transfer.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now