Jump to content

3 pierścienie i ich rotacja


adiera

Recommended Posts

Cześć, robiłem dziś pewien projekt w blenderze. Zrobiłem trzy pierścienie (coś takiego jak do ćwiczeń kosmonautów), każdy pierścień porusza się w innej lokalnej osi, np. pierwszy Y: 0-360, drugi X: 0-360 i trzeci Y: 0-(-360). Teraz moje pytanko, jak to połączyć? Bo ruch zewnętrznego pierścienia wpływa oczywiście na położenie innych, rozumiecie o co mi chodzi? Mogę oczywiście wpisać to ręcznie, ale zakładam że jest jakiś inny szybszy sposób jak np. dodanie do jakiejś grupy? Proszę o pomoc. Dziękuję :)

Edited by adiera
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy