adiera Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 (edited) Cześć, robiłem dziś pewien projekt w blenderze. Zrobiłem trzy pierścienie (coś takiego jak do ćwiczeń kosmonautów), każdy pierścień porusza się w innej lokalnej osi, np. pierwszy Y: 0-360, drugi X: 0-360 i trzeci Y: 0-(-360). Teraz moje pytanko, jak to połączyć? Bo ruch zewnętrznego pierścienia wpływa oczywiście na położenie innych, rozumiecie o co mi chodzi? Mogę oczywiście wpisać to ręcznie, ale zakładam że jest jakiś inny szybszy sposób jak np. dodanie do jakiejś grupy? Proszę o pomoc. Dziękuję :) Edited December 13, 2010 by adiera Link to comment Share on other sites More sharing options...
adiera Posted December 13, 2010 Author Share Posted December 13, 2010 ok, już sobie poradziłem, wystarczyło nadać rotacje kilku naraz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mandragora Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 http://www.blender.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=9064.msg83409#msg83409 tu masz odpowiedz Link to comment Share on other sites More sharing options...
adiera Posted December 15, 2010 Author Share Posted December 15, 2010 Dzięki, to jest to co miałem na myśli ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now