adiera Napisano 13 Grudzień 2010 Share Napisano 13 Grudzień 2010 (edytowane) Cześć, robiłem dziś pewien projekt w blenderze. Zrobiłem trzy pierścienie (coś takiego jak do ćwiczeń kosmonautów), każdy pierścień porusza się w innej lokalnej osi, np. pierwszy Y: 0-360, drugi X: 0-360 i trzeci Y: 0-(-360). Teraz moje pytanko, jak to połączyć? Bo ruch zewnętrznego pierścienia wpływa oczywiście na położenie innych, rozumiecie o co mi chodzi? Mogę oczywiście wpisać to ręcznie, ale zakładam że jest jakiś inny szybszy sposób jak np. dodanie do jakiejś grupy? Proszę o pomoc. Dziękuję :) Edytowane 13 Grudzień 2010 przez adiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adiera Napisano 13 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2010 ok, już sobie poradziłem, wystarczyło nadać rotacje kilku naraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano 14 Grudzień 2010 Share Napisano 14 Grudzień 2010 http://www.blender.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=9064.msg83409#msg83409 tu masz odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adiera Napisano 15 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 15 Grudzień 2010 Dzięki, to jest to co miałem na myśli ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się