mihpolak Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 po raz pierwszy przystapiłem do starannego wykonania bumpa przez polypointing-colorize, i prawie od razu pojawiły sie takie problemy: -zrobiłem głęboką zmarszkę, której już nie chcę. Jak ją usunąć całkowicie? Użyć konkretnego brusha żeby ją wypełnić, czy jakoś użyć smoothbrusha? -kiedy przysuwam widok blisko do modelu, żeby lepiej kontrolować rysowania szczegółów, właściwie wszystko wygląda dobrze, ale kiedy się oddalam, bump nagle wydaje się o wiele intensywniejszy. Pytanie brzmi : czy mam sie do tego przyzwyczaić i po prostu nabyć w tym wprawy, czy jest jakaś opcja ( w co wątpię ),która by stabilizowała te różnice.
Vega Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 (edytowane) Daj ten bump na warstwie :) Tam masz regulacje intensywności i możesz w każdej chwili skasować bumpa ;) Edytowane 16 Grudzień 2010 przez Vega 1
mihpolak Napisano 16 Grudzień 2010 Autor Napisano 16 Grudzień 2010 no dobra, na pierwsze pytanie już znam odpowiedź ( brushsmooth na low sub ) , ale na drugie nadal nie znam
mihpolak Napisano 16 Grudzień 2010 Autor Napisano 16 Grudzień 2010 dzięki, w takim razie na drugie też znam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się