mihpolak Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 po raz pierwszy przystapiłem do starannego wykonania bumpa przez polypointing-colorize, i prawie od razu pojawiły sie takie problemy: -zrobiłem głęboką zmarszkę, której już nie chcę. Jak ją usunąć całkowicie? Użyć konkretnego brusha żeby ją wypełnić, czy jakoś użyć smoothbrusha? -kiedy przysuwam widok blisko do modelu, żeby lepiej kontrolować rysowania szczegółów, właściwie wszystko wygląda dobrze, ale kiedy się oddalam, bump nagle wydaje się o wiele intensywniejszy. Pytanie brzmi : czy mam sie do tego przyzwyczaić i po prostu nabyć w tym wprawy, czy jest jakaś opcja ( w co wątpię ),która by stabilizowała te różnice. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vega Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 (edited) Daj ten bump na warstwie :) Tam masz regulacje intensywności i możesz w każdej chwili skasować bumpa ;) Edited December 16, 2010 by Vega 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihpolak Posted December 16, 2010 Author Share Posted December 16, 2010 no dobra, na pierwsze pytanie już znam odpowiedź ( brushsmooth na low sub ) , ale na drugie nadal nie znam Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihpolak Posted December 16, 2010 Author Share Posted December 16, 2010 dzięki, w takim razie na drugie też znam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now