Skocz do zawartości

Bugatti Veyron 16.4


pirx

Rekomendowane odpowiedzi

Po nieudanej próbie z mustangiem wziąłem się za bryłę i od ok 2 tygodni sobie grzebię przy tym modelu. Jak to podczas nauki popełniłem masę błędów i teraz muszę cierpieć i poprawiać. Np. zostawiłem sobie miejsca na uszczelki itp.

Na razie wrzucam tylko renderki sprzed godziny bo muszę się przespać. :)

11312563.jpg

87866446.jpg

83500277.jpg

59068050.jpg

 

PS. Przepraszam Smoku że trooochę później niż pisałem. :)

PS.2. Nie pytajcie dlaczego kierownica jest po prawej...

Edytowane przez pirx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pierwsza sprawa to pokaż co tam słychać u siatki :)

Druga sprawa to nie tyle błędy w modelowaniu co w zgodności z oryginałem

To miejsce jest zrobione trochę inaczej, zaznaczyłem to na zdjęciu dwa obrazki niżej

dolmaska.png

Oraz maska wchodzi trochę na część boczną, co zaznaczyłem jeden obrazek niżej

maskag.png

Tu to porównanie

51138911.png

Kolejną sprawa jest przetłoczenie dachowe, o którym notabene sam zapomniałem jak robił bugatti :P

dachv.png

Ono powinno łagodnie się kończyć przed końcem blachy.

Następnie ten wlot jest źle spasowany z drzwiami

wlot.png.

I jeszcze screena nie zrobiłem ale z tym spoilerem to sprawy mają się tak, że on jest częścią karoserii, i jest wysuwany na siłownikach przy prędkości powyżej 240 Km/h, w każdym razie nie jest doklejony do karoserii. Jeszcze bym się czepił tych wielkich szpar między elementami budy bo tam nie ma uszczelek żadnych, idzie tylko taki element ale nie uszczelka przez dach przy drzwiach aż do tylnego zderzaka. Ogólnie to jest dobrze, na pewno o niebo lepiej od mustanga :) Mam nadzieję, że mój model jakoś pomógł. Czekam na więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siatki:

11669408.png

81127363.png

Na razie tylko przód bo tyłu jeszcze nie ugryzłem. Teraz dopiero zauważyłem ze w oryginale 16.4 nie ma tych wylotów w drzwiach. Ale chyba zostawię bo podobają mi się, a poza tym nie były łatwe :P

I jeszcze screena nie zrobiłem ale z tym spoilerem to sprawy mają się tak, że on jest częścią karoserii, i jest wysuwany na siłownikach przy prędkości powyżej 240 Km/h, w każdym razie nie jest doklejony do karoserii. Jeszcze bym się czepił tych wielkich szpar między elementami budy bo tam nie ma uszczelek żadnych, idzie tylko taki element ale nie uszczelka przez dach przy drzwiach aż do tylnego zderzaka. Ogólnie to jest dobrze, na pewno o niebo lepiej od mustanga :) Mam nadzieję, że mój model jakoś pomógł. Czekam na więcej.

Model pomógł niesamowicie (rep+). Mam problem z wyciągnięciem wypukłości, nawet nie wiedziałem że tyle pominąłem. I przydał się grill. Nie wiem jak go zrobiłeś ale natchnął mnie do zrobienia własnego. (plane>FDD>insert>delete>bevel) :)

 

Co do maski to nasunąłem ją ale będzie niezła jazda z tym wycięciem przy wlocie powietrza.

 

pzd. Daniel

 

//edit: Po wygładzeniu.

66377427.jpg

Edytowane przez pirx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z siatką nie jest źle, postaraj się zniwelować te trójkąty dokoła wszystkich trzech wlotów. A grill jest zrobiony z tuby 4 sides, trochę przygotowany w poly, a potem array, attach, weld i bendem, oraz ffD4x4x4 dopasowuje kształt. Ale Twoja metoda nawet szybsza chyba. Póki co twoim zadaniem jest wyleczyć ten model z trójkątów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawiam, poprawiam.

Smoku, a jeśli są trójkąty a efekt dobry to też je usuwać?

 

Na dziś tyle. Jeszcze nie skończyłem ale lecę na zajęcia z rysunku, a potem do babci na święta więc raczej na razie więcej nie będzie :)

53301120.png

 

Zdrowych, wesołych świąt Bożego Narodzenia moi mili! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z trójkątami jest tak, że lepiej jak ich nie jak nie potrzeba, ale nałóż jakiś próbny lakier zrób render z jakimś oświetleniem w kilku ujęciach najlepiej ze zbliżeniami na te miejsca z trisami i jeżeli nic dziwnie nie wygląda, to myślę że mogą być. Również życzę Ci wesołych świąt :)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzę że bardzo niezły progres w nauce modelowania :D rzekłbym nawet że ogromny :D Błędy w siateczce się pojawiają ale trudno, nie od razu Kraków zbudowali. Natomiast co do podziałów blach to według mnie lepiej robić je już po MS'ie w tym modelu będziesz musiał już ręcznie się pomęczyć z ich dobrym ustawieniem ale w następnym spróbuj zrobić całą bryłę, zagęścić siatkę a potem ją ciąć na blachy i dodawać małe detale.

 

Pozdrawiam i powodzenia ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :)

Pierwszy raz robię z bryły więc nie miałem pojęcia jak się do tego zabrać.

Po świętach ruszam z modelingiem. Na razie piszę z babcinego netbooka, na którym niestety max nie pójdzie.

 

pzd. Daniel

PS. Kojarzycie kogoś takiego jak Piotr Pawlak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemasz , mysle ze przyda Ci sie moj watek z przed paru lat.

Tez walczylem w Wipie z Veyronem - koniec koncow dostalem za niego fronta wiec przesledz sobie ten watek powinno Ci to pomoc.

 

WIP:

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=54405&page=6

 

Finish watek:

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=57438&highlight=

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności