kotisded Napisano 24 Grudzień 2010 Napisano 24 Grudzień 2010 Wrzucam jakąś tam cząstkę swoich skaczących obrazków z pierwszych trzech miesięcy w Drimagiane, te przy których było na tyle czasu żeby pod koniec były "zjadliwe". Miłego oglądania i wesołych świąt wszystkim. http://vimeo.com/18122469
Gość fishinthewater Napisano 24 Grudzień 2010 Napisano 24 Grudzień 2010 calkiem przyjemne:) fajny mjusik pozdrawiam.
DamiX Napisano 24 Grudzień 2010 Napisano 24 Grudzień 2010 Fajnie, podoba się :). Budynek, i mech (meszka?) wymiatają jak dla mnie. Ołówek też dobry. Swoją drogą prezentacja do Drimagine też ma coś w sobie :). Muzyka racja, świetna. Ja chcę do Drimagine!
Nezumi Napisano 24 Grudzień 2010 Napisano 24 Grudzień 2010 Mnie glownie imponuje ilosc roznych rzeczy jaka skubiecie tam w 3 misiace - moim zdaniem to na prawde nie jest jakis ogrom czasu a sporo roznych rzeczy wam tam spod tabletu/mychy wypada. Powodzenia i oczywiscie Wesolych Swiat!
kotisded Napisano 26 Grudzień 2010 Autor Napisano 26 Grudzień 2010 slowak: dzieki, muzyka to przefiltrowane przez audioacity to http://www.youtube.com/watch?v=WxtJGoZjgRs. Polecam- inspirujący filmik. DamiX: dziekowa. Nezumi: dzieki. Najtrudniejsze chyba w ciągu tamtych trzech miesięcy było, przewalczenie mojej chaotycznej natury szybkiego znudzenia i nabranie workflow`u i planowania czasu od początku do końca projektu, i to mocno odbija się na jakości tych obrazków, bo chciałem za dużo zrobić w zbyt małym czasie i każde ma jakąś niedociągłość której nie udało mi się przewalczyć. Budynek miał mieś w koncepcie rzeźby, ale zostały w formacie *.ztl, Mech-meszka miga szybko bo ma boxa zamiast korpusu. Na szachy nie starczyło czasu na wykończenie wszystkich figur, czy ta prezentacja do Drimagine którą renderowałem i składałem w rezultacie w dzień- szczęśliwie się udało. To jest właśnie najprzyjemniejsze w projekcie, który wymaga tak skrajnego zaangażowania, walka nie tylko z softem ale i zrozumienie słabości. Ok koniec z przeintelektualizowanym ekshibicjonizmem ;) Mam spore plany co do tej mesz-meszki, bo animacja sama się narzuca przy oglądaniu takiego konceptu. Jako, że concept artystą jestem raczej średnim, wsparłem się Edim (Edytor na forum), któremu podsunąłem parę przymiotników dot. klimatu postaci i odczuć jakie chciałbym osiągnąć w finale, czego zaskakująco dużo lepszym, dopełnionym rezultatem niż sobie wyobrażałem jest efekt poniżej. Dzięki Stary. Szort powstanie juz napewno, storyboard porusza się ku zakończeniu, mech-meszka nabiera formy, modeluje się trudno bo, każdy z tłoków musi być wymierzony pod riga i końcowy ruch jaki chcę osiągnąć. Nie wiem natomiast czy to będzie czerwiec czy wrzesień 2011, tak myślę o okolicach 2/3 minut, ale to wyjdzie w animatiku po narzuceniu zakładki "timing".
DamiX Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 Kotisded dzięki za linka ;]. Bardzo fajnie, że narodził się ten pomysł, i że jest on w trakcie realizacji. Na pewno będę oczekiwał żeby oglądnąć tego szorta. Możesz coś powiedziec o storyboardzie?
kotisded Napisano 1 Styczeń 2011 Autor Napisano 1 Styczeń 2011 No ten u gory jak widac :) Z jakiegoś tam doświadczenia wiem, że za szybkie pokazywanie rezultatów nie działa mobilizująco. Pracuje teraz nad tym jak zorganizowac sobie pracę, co na jakich warstwach zrobić do AE, żeby nie musieć wszystkiego modelować, animować, zibraszowac, teksturować, poprawiać bo się w tym zamieszam, wkurzy mnie to i nie skoncze :)
PLyczkowski Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 "dont wan't" powinno być "don't want". rysunki jeszcze srednie, ale duzo duzo pracy jak na 3 miesiace.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się