Skocz do zawartości

Drimagine term one presentation


kotisded

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

slowak: dzieki, muzyka to przefiltrowane przez audioacity to http://www.youtube.com/watch?v=WxtJGoZjgRs. Polecam- inspirujący filmik.

DamiX: dziekowa.

Nezumi: dzieki.

 

Najtrudniejsze chyba w ciągu tamtych trzech miesięcy było, przewalczenie mojej chaotycznej natury szybkiego znudzenia i nabranie workflow`u i planowania czasu od początku do końca projektu, i to mocno odbija się na jakości tych obrazków, bo chciałem za dużo zrobić w zbyt małym czasie i każde ma jakąś niedociągłość której nie udało mi się przewalczyć. Budynek miał mieś w koncepcie rzeźby, ale zostały w formacie *.ztl, Mech-meszka miga szybko bo ma boxa zamiast korpusu. Na szachy nie starczyło czasu na wykończenie wszystkich figur, czy ta prezentacja do Drimagine którą renderowałem i składałem w rezultacie w dzień- szczęśliwie się udało. To jest właśnie najprzyjemniejsze w projekcie, który wymaga tak skrajnego zaangażowania, walka nie tylko z softem ale i zrozumienie słabości.

Ok koniec z przeintelektualizowanym ekshibicjonizmem ;)

Mam spore plany co do tej mesz-meszki, bo animacja sama się narzuca przy oglądaniu takiego konceptu. Jako, że concept artystą jestem raczej średnim, wsparłem się Edim (Edytor na forum), któremu podsunąłem parę przymiotników dot. klimatu postaci i odczuć jakie chciałbym osiągnąć w finale, czego zaskakująco dużo lepszym, dopełnionym rezultatem niż sobie wyobrażałem jest efekt poniżej. Dzięki Stary.

Szort powstanie juz napewno, storyboard porusza się ku zakończeniu, mech-meszka nabiera formy, modeluje się trudno bo, każdy z tłoków musi być wymierzony pod riga i końcowy ruch jaki chcę osiągnąć. Nie wiem natomiast czy to będzie czerwiec czy wrzesień 2011, tak myślę o okolicach 2/3 minut, ale to wyjdzie w animatiku po narzuceniu zakładki "timing".

 

cyborgconcept.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ten u gory jak widac :) Z jakiegoś tam doświadczenia wiem, że za szybkie pokazywanie rezultatów nie działa mobilizująco. Pracuje teraz nad tym jak zorganizowac sobie pracę, co na jakich warstwach zrobić do AE, żeby nie musieć wszystkiego modelować, animować, zibraszowac, teksturować, poprawiać bo się w tym zamieszam, wkurzy mnie to i nie skoncze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności