comander_barnik Napisano 27 Grudzień 2010 Napisano 27 Grudzień 2010 Hej mam pytanie, czy zagęszczenie/zwększenie liczby samplów w vrayu da mi realistyczniejszy efekt po wyrenderowaniu? Jeśli nie, to co to innego daje? A także jakie ma znaczenie wielkość sampla? A, mówię tu o Irradiance map jako primary a light cache jako secondary bounces. Dzięki :)
freqfreq Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 Odpowiedzi są tutaj: http://vray.us/vray_documentation/vray_light_cache_examples.shtml
comander_barnik Napisano 28 Grudzień 2010 Autor Napisano 28 Grudzień 2010 o bardzo dziękuje, zamknijta wątek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się