Gość nusmi Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 Witam i mam pytanie jak uzyskać poniższy efekt: http://www.porcelanosa.com/gb/revestimiento/ceramica.php chodzi mi o uzyskanie miejscowych odbić jedynie wzoru na płytkach (wydobycie deseniu ciemnych płytek), by tło pozostało w delikatnym półmacie. Używam 3ds 2009+vray Wielkie dziękuję
Dynamico Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 Do kanału reflect materiału musisz załadować bitmapę z narysowanym wzorem "błyszczeń". Wszystko co na tej mapie będzie białe będzie odbijało 100%, czarne pozostanie matowe. Oczywiście bitmapa może zawierać rysunek w całej skali szarości od białego do czarnego. Odbicie będzie adekwatne do stopnia "rozbielenia".
Gość nusmi Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 hmm...czy pisząc "reflec"masz na myśli reflection w zakładce Maps? Narzucając tu wzór, zaczyna błyszczeć cała powierzchnia płytki... dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się