Tomaszek16 Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 Witam. Przedstawiam wam BMW M5 (e34) z 1991r. Blender,Yafray,PS
fletcher Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 No jak na blenderka to całkiem fajnie :) Chociaż przednie światła słabo wyszły i materiał na przednim zderzaku jest chyba inny jak na reszcie auta ;]
Gość AT7 Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 W sumie nie wiem czy na blendera to dobra praca, brakuje mi jedynie lepszego materiału szybek.
Tomaszek16 Napisano 2 Styczeń 2011 Autor Napisano 2 Styczeń 2011 Z szybami miałem spory problem. albo robiły sie całe białe albo zupełnie bez refleksów. dziwna sprawa ale faktycznie tak było. Materiał na przednim zderzaku jest taki sam, tylko brakuje tam jakichkolwiek odbić i może dlatego tak sie wydaje że jest inny materiał. Czy to blender czy 3d max nie ma znaczenia ważne jak to wyglada a nie w czym zrobione.
pecet Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 No jak na blenderka to całkiem fajnie :)A co to blender jakiś upośledzony? ;) Model niestety dosyć krzywy co podkreślają mocne refleksy. Jest też parę niezgodności tzn. halogeny w zderzaku za duże, kształt nerek i klasycznie płaskie szyby boczne i słupek. Lakier jak i studio w miare ok, tylko szyby zniknęły zwłaszcza na drugim renderze.
maaaad Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 Lampy kiepskie, bumpmapa na kierunkach również, halogeny za duże, no i koszmarnie kwadratowa "nerka". Lakier całkiem całkiem.
stach13 Napisano 3 Styczeń 2011 Napisano 3 Styczeń 2011 Render słaby, śnieży jak Unitra w PRL-u, materiały kiepskie, można by z tego wyciągnąć jeszcze.
Rekomendowane odpowiedzi