Napisano 4 Styczeń 201114 l Witam, Mam mały problem z wydenderowaniem modelu maski samochodu. Powstała z plane'a ( dokładniej z cylindra, któremu usunąłem wszystkie wierzchołki prócz pokrywy - zostało jednowarstwowe kółko). Po wymodelowaniu okazało się, że maska przenika z jednej strony i to z tej niewłaściwej, tzn. od dołu widać całą, a od góry jest przeźroczysta. Czy jest jakiś sposób, żeby się tego przenikania pozbyć? Będę wdzięczny za pomoc.
Napisano 4 Styczeń 201114 l Autor Ok dzięki znalazłem. A jest możliwe, żeby nie tyle co "flipnąć" co zlikwidować przenikanie, tak by i z jednej i z drugiej był obraz?
Napisano 4 Styczeń 201114 l Tak, dwa sposoby - albo nadajesz masce dwustronny materiał, albo (tutaj chyba bardziej pasuje) dajesz modyfikator "shell", i tam ustalasz sobie jak gruba ma być maska. Pozdrawiam!
Napisano 10 Styczeń 201114 l Autor Dzięki! O to właśnie mi chodziło. Mam też drugie pytanie ale zupełnie z innej beczki. Konkretniej z animacji. Chcę by np. sześcian w trakcie trwania animacji zmieniał kolory od powiedzmy żółtego do czerwonego. Da się zrobić coś takiego w prosty sposób? Proszę bardzo o w miarę dokładne tłumaczenie bo z animacją nie mam prawie nic wspólnego i chodzi mi właściwie tylko o otrzymanie takiego efektu.
Napisano 10 Styczeń 201114 l Musisz animować materiał - wejdź w edytor materiałów, przypisz jakiś materiał sześcianowi. Ustaw kolor materiału na żółty, wciśnij "Auto Key", przesuń suwak do klatki, w której chcesz żeby sześcian miał już kolor czerwony, wracasz do edytora materiałów - zmieniasz kolor na czerwony, wciskasz (a raczej - wyciskasz :P ) z powrotem "Auto Key" i gotowe. Tam kolorek będzie się tak dziwnie zmieniał, najpierw wolno, potem przyśpieszy, a potem znów zwolni, ale nie wiem, może akurat w Twojej sytuacji nie przeszkadza to, czy nie będzie widoczne. A jak coś to zabawa Curve Editorem. Pozdrawiam!
Napisano 17 Styczeń 201114 l Autor No tak, zapomniałem, że Max jest bardzo logiczny. Nie pomyślałem, że to jest takie proste :). Dziękuję bardzo za odpowiedzi.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto