Napisano 5 Styczeń 201114 l Hey. Czy da się zrobić tak żeby renderować obraz w jednym oknie ale przy pomocy backburnera z dwóch komputerów lub więcej.. ? Żeby to nie było tak że na jednym kompie mam kawałek obrazu i na drugim tylko żeby 8 kwadratów latało mi po ekranie i renderowało (2 kompy po 4 rdzenie/wątki). Da się tak zrobić ? Edytowane 5 Styczeń 201114 l przez Oleksiak
Napisano 5 Styczeń 201114 l wysyłasz job na stację nr1, ale w scenie ustawiasz distributed rendering i jako farmę ustawiasz stację 2. W ten sposób po wysłaniu drugi komp siędołączy. Zawsze robię w ten sposób :)
Napisano 5 Styczeń 201114 l Autor Dzieki za szybką odpowiedź ale czy można troszeczkę jaśniej ;) Mam mojego kompa na nim mam włączonego manager, server i monitor z backburnera a na drugim kompie tylko server. 3ds max 2010 i vray 1.5. Jak wysłać na kompa stacje nr 1 (np mój komp) bo jak wysyłam prace to monitor sam rozdziela zadania ? w distributed rendering o wysłaniu do drugiego kompa to chodzi o "add server" i podać IP servera ? Edytowane 5 Styczeń 201114 l przez Oleksiak
Napisano 5 Styczeń 201114 l Autor ha ha ! Udało się ;) Dla innych: trzeba wyłączyć net render i włączyć vrayspawner i w distributed rendering adres drugiego kompa. I tak Kub@ rep leci :D Pozdrawiam.
Napisano 5 Styczeń 201114 l Autor Zmieniłem nazwe tematu bo mam następne pytanie: Nie miałem bump'a w miejscach gdzie renderował drugi komp i jak zaznaczyłem "check for missing files" to drugi komp nie renderuje co zrobić żeby ta mapka była wysyłana do drugiego kompa ?
Napisano 5 Styczeń 201114 l Autor Poddaje się... męczę się od godziny aby to tak udostępnić żeby działało i nie działa. Jest jakiś pewny sposób udostępnienia folderu dla sieci bo przecież jak tak prosta rzecz jak udostępnianie może nie działać u mnie ;)
Napisano 5 Styczeń 201114 l Autor Poddaje się... męczę się od 2 godzin aby to tak udostępnić żeby działało i nie działa. Jest jakiś pewny sposób udostępnienia folderu dla sieci bo przecież jak tak prosta rzecz jak udostępnianie może nie działać u mnie ;) EDIT: Nie wiem jakim cudem ale działa ;)
Napisano 5 Styczeń 201114 l to dziala czy nie dziala? ;) a w maxowym pliku musisz miec wszystkie sciezki sieciowe (do sprawdzenia w manage-> asset tracking, tam tez widac ktorych textur brakuje) wtedy zadziala na pewno greets edit: ja mam w windzie zmapowany katalog z projektem(projektami ;) ) jako dysk sieciowy i do niego ustawiam wszystkie sciezki od razu
Napisano 7 Styczeń 201114 l Autor Dzięki, ciekawe to asset tracking choć u mnie przy każdej mapce mam wykrzyknik, a z tym poprzednim błędem to zapomniałem że w scenie mam jeszcze printy i o nie się pluł vray ;) Ogólnie wszystko działa ale nie rozumiem na jakiej zasadzie ;) Co się dzieje podczas light cache bo wydaje mi się że wtedy drugi komp śpi :D i co się dziej że Irradiance map bo gdy mój komp liczy osobno to mam 4 pass a gdy jest liczone przez neta to mam tylko 1 i nie wiem o co biega.
Napisano 7 Styczeń 201114 l Podczepię się do pytania o asset tracking i rendering sieciowy. Jak pozbyć się wykrzykników z asset trackera? (tzn. Quadysz czy mógł byś wrzucić print screen a z asset trackera z jakiejś sceny - zeby zobaczyc jak mają ścieżki wyglądać). U mnie jest problem z tym ze w Distributed rendering komputery renderują, ale nie GI, i nie ładują tekstur. Czy to też problem ze ścieżkami? Tekstury, i scena są na dysku sieciowym, zmapowanym na wszystkich komputerach tak samo - tzn. te same litery dysków itp. max2011 i vray 1.5sp5
Napisano 7 Styczeń 201114 l sciezki musza byc sieciowe, jesli masz jakis serwerek, mapujesz na kazdym kompie zasoby z tego serwerka pod ta sama litera i masz pozamiatane
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto