Oleksiak Napisano 5 Styczeń 2011 Share Napisano 5 Styczeń 2011 (edytowane) Hey. Czy da się zrobić tak żeby renderować obraz w jednym oknie ale przy pomocy backburnera z dwóch komputerów lub więcej.. ? Żeby to nie było tak że na jednym kompie mam kawałek obrazu i na drugim tylko żeby 8 kwadratów latało mi po ekranie i renderowało (2 kompy po 4 rdzenie/wątki). Da się tak zrobić ? Edytowane 5 Styczeń 2011 przez Oleksiak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 5 Styczeń 2011 Share Napisano 5 Styczeń 2011 wysyłasz job na stację nr1, ale w scenie ustawiasz distributed rendering i jako farmę ustawiasz stację 2. W ten sposób po wysłaniu drugi komp siędołączy. Zawsze robię w ten sposób :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oleksiak Napisano 5 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 5 Styczeń 2011 (edytowane) Dzieki za szybką odpowiedź ale czy można troszeczkę jaśniej ;) Mam mojego kompa na nim mam włączonego manager, server i monitor z backburnera a na drugim kompie tylko server. 3ds max 2010 i vray 1.5. Jak wysłać na kompa stacje nr 1 (np mój komp) bo jak wysyłam prace to monitor sam rozdziela zadania ? w distributed rendering o wysłaniu do drugiego kompa to chodzi o "add server" i podać IP servera ? Edytowane 5 Styczeń 2011 przez Oleksiak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oleksiak Napisano 5 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 5 Styczeń 2011 ha ha ! Udało się ;) Dla innych: trzeba wyłączyć net render i włączyć vrayspawner i w distributed rendering adres drugiego kompa. I tak Kub@ rep leci :D Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oleksiak Napisano 5 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 5 Styczeń 2011 Zmieniłem nazwe tematu bo mam następne pytanie: Nie miałem bump'a w miejscach gdzie renderował drugi komp i jak zaznaczyłem "check for missing files" to drugi komp nie renderuje co zrobić żeby ta mapka była wysyłana do drugiego kompa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 5 Styczeń 2011 Share Napisano 5 Styczeń 2011 zawsze miej wszystkie mapy w miejscu sieciowym które jest udostępnione ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oleksiak Napisano 5 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 5 Styczeń 2011 Poddaje się... męczę się od godziny aby to tak udostępnić żeby działało i nie działa. Jest jakiś pewny sposób udostępnienia folderu dla sieci bo przecież jak tak prosta rzecz jak udostępnianie może nie działać u mnie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oleksiak Napisano 5 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 5 Styczeń 2011 Poddaje się... męczę się od 2 godzin aby to tak udostępnić żeby działało i nie działa. Jest jakiś pewny sposób udostępnienia folderu dla sieci bo przecież jak tak prosta rzecz jak udostępnianie może nie działać u mnie ;) EDIT: Nie wiem jakim cudem ale działa ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadysz Napisano 5 Styczeń 2011 Share Napisano 5 Styczeń 2011 to dziala czy nie dziala? ;) a w maxowym pliku musisz miec wszystkie sciezki sieciowe (do sprawdzenia w manage-> asset tracking, tam tez widac ktorych textur brakuje) wtedy zadziala na pewno greets edit: ja mam w windzie zmapowany katalog z projektem(projektami ;) ) jako dysk sieciowy i do niego ustawiam wszystkie sciezki od razu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oleksiak Napisano 7 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 7 Styczeń 2011 Dzięki, ciekawe to asset tracking choć u mnie przy każdej mapce mam wykrzyknik, a z tym poprzednim błędem to zapomniałem że w scenie mam jeszcze printy i o nie się pluł vray ;) Ogólnie wszystko działa ale nie rozumiem na jakiej zasadzie ;) Co się dzieje podczas light cache bo wydaje mi się że wtedy drugi komp śpi :D i co się dziej że Irradiance map bo gdy mój komp liczy osobno to mam 4 pass a gdy jest liczone przez neta to mam tylko 1 i nie wiem o co biega. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 7 Styczeń 2011 Share Napisano 7 Styczeń 2011 Podczepię się do pytania o asset tracking i rendering sieciowy. Jak pozbyć się wykrzykników z asset trackera? (tzn. Quadysz czy mógł byś wrzucić print screen a z asset trackera z jakiejś sceny - zeby zobaczyc jak mają ścieżki wyglądać). U mnie jest problem z tym ze w Distributed rendering komputery renderują, ale nie GI, i nie ładują tekstur. Czy to też problem ze ścieżkami? Tekstury, i scena są na dysku sieciowym, zmapowanym na wszystkich komputerach tak samo - tzn. te same litery dysków itp. max2011 i vray 1.5sp5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gosc Napisano 7 Styczeń 2011 Share Napisano 7 Styczeń 2011 sciezki musza byc sieciowe, jesli masz jakis serwerek, mapujesz na kazdym kompie zasoby z tego serwerka pod ta sama litera i masz pozamiatane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się