Skocz do zawartości

Rendering sieciowy problemy


Oleksiak

Rekomendowane odpowiedzi

Hey.

 

Czy da się zrobić tak żeby renderować obraz w jednym oknie ale przy pomocy backburnera z dwóch komputerów lub więcej.. ? Żeby to nie było tak że na jednym kompie mam kawałek obrazu i na drugim tylko żeby 8 kwadratów latało mi po ekranie i renderowało (2 kompy po 4 rdzenie/wątki).

 

Da się tak zrobić ?

Edytowane przez Oleksiak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Dzieki za szybką odpowiedź ale czy można troszeczkę jaśniej ;)

 

Mam mojego kompa na nim mam włączonego manager, server i monitor z backburnera a na drugim kompie tylko server.

 

3ds max 2010 i vray 1.5.

 

Jak wysłać na kompa stacje nr 1 (np mój komp) bo jak wysyłam prace to monitor sam rozdziela zadania ?

 

w distributed rendering o wysłaniu do drugiego kompa to chodzi o "add server" i podać IP servera ?

Edytowane przez Oleksiak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem nazwe tematu bo mam następne pytanie:

 

 

Nie miałem bump'a w miejscach gdzie renderował drugi komp i jak zaznaczyłem "check for missing files" to drugi komp nie renderuje co zrobić żeby ta mapka była wysyłana do drugiego kompa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poddaje się... męczę się od godziny aby to tak udostępnić żeby działało i nie działa.

 

Jest jakiś pewny sposób udostępnienia folderu dla sieci bo przecież jak tak prosta rzecz jak udostępnianie może nie działać u mnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poddaje się... męczę się od 2 godzin aby to tak udostępnić żeby działało i nie działa.

 

Jest jakiś pewny sposób udostępnienia folderu dla sieci bo przecież jak tak prosta rzecz jak udostępnianie może nie działać u mnie ;)

 

EDIT:

 

Nie wiem jakim cudem ale działa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dziala czy nie dziala? ;)

 

a w maxowym pliku musisz miec wszystkie sciezki sieciowe (do sprawdzenia w manage-> asset tracking, tam tez widac ktorych textur brakuje) wtedy zadziala na pewno

greets

 

edit:

 

ja mam w windzie zmapowany katalog z projektem(projektami ;) ) jako dysk sieciowy i do niego ustawiam wszystkie sciezki od razu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, ciekawe to asset tracking choć u mnie przy każdej mapce mam wykrzyknik, a z tym poprzednim błędem to zapomniałem że w scenie mam jeszcze printy i o nie się pluł vray ;)

 

Ogólnie wszystko działa ale nie rozumiem na jakiej zasadzie ;)

 

Co się dzieje podczas light cache bo wydaje mi się że wtedy drugi komp śpi :D i co się dziej że Irradiance map bo gdy mój komp liczy osobno to mam 4 pass a gdy jest liczone przez neta to mam tylko 1 i nie wiem o co biega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczepię się do pytania o asset tracking i rendering sieciowy.

 

Jak pozbyć się wykrzykników z asset trackera? (tzn. Quadysz czy mógł byś wrzucić print screen a z asset trackera z jakiejś sceny - zeby zobaczyc jak mają ścieżki wyglądać).

 

U mnie jest problem z tym ze w Distributed rendering komputery renderują, ale nie GI, i nie ładują tekstur.

 

Czy to też problem ze ścieżkami?

 

Tekstury, i scena są na dysku sieciowym, zmapowanym na wszystkich komputerach tak samo - tzn. te same litery dysków itp.

 

max2011 i vray 1.5sp5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sciezki musza byc sieciowe, jesli masz jakis serwerek, mapujesz na kazdym kompie zasoby z tego serwerka pod ta sama litera i masz pozamiatane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności