Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hey.

 

Czy da się zrobić tak żeby renderować obraz w jednym oknie ale przy pomocy backburnera z dwóch komputerów lub więcej.. ? Żeby to nie było tak że na jednym kompie mam kawałek obrazu i na drugim tylko żeby 8 kwadratów latało mi po ekranie i renderowało (2 kompy po 4 rdzenie/wątki).

 

Da się tak zrobić ?

Edytowane przez Oleksiak

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wysyłasz job na stację nr1, ale w scenie ustawiasz distributed rendering i jako farmę ustawiasz stację 2.

 

W ten sposób po wysłaniu drugi komp siędołączy. Zawsze robię w ten sposób :)

Napisano
  • Autor

Dzieki za szybką odpowiedź ale czy można troszeczkę jaśniej ;)

 

Mam mojego kompa na nim mam włączonego manager, server i monitor z backburnera a na drugim kompie tylko server.

 

3ds max 2010 i vray 1.5.

 

Jak wysłać na kompa stacje nr 1 (np mój komp) bo jak wysyłam prace to monitor sam rozdziela zadania ?

 

w distributed rendering o wysłaniu do drugiego kompa to chodzi o "add server" i podać IP servera ?

Edytowane przez Oleksiak

Napisano
  • Autor

ha ha !

 

Udało się ;) Dla innych: trzeba wyłączyć net render i włączyć vrayspawner i w distributed rendering adres drugiego kompa.

 

I tak Kub@ rep leci :D

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Zmieniłem nazwe tematu bo mam następne pytanie:

 

 

Nie miałem bump'a w miejscach gdzie renderował drugi komp i jak zaznaczyłem "check for missing files" to drugi komp nie renderuje co zrobić żeby ta mapka była wysyłana do drugiego kompa ?

Napisano

zawsze miej wszystkie mapy w miejscu sieciowym które jest udostępnione !

Napisano
  • Autor

Poddaje się... męczę się od godziny aby to tak udostępnić żeby działało i nie działa.

 

Jest jakiś pewny sposób udostępnienia folderu dla sieci bo przecież jak tak prosta rzecz jak udostępnianie może nie działać u mnie ;)

Napisano
  • Autor

Poddaje się... męczę się od 2 godzin aby to tak udostępnić żeby działało i nie działa.

 

Jest jakiś pewny sposób udostępnienia folderu dla sieci bo przecież jak tak prosta rzecz jak udostępnianie może nie działać u mnie ;)

 

EDIT:

 

Nie wiem jakim cudem ale działa ;)

Napisano

to dziala czy nie dziala? ;)

 

a w maxowym pliku musisz miec wszystkie sciezki sieciowe (do sprawdzenia w manage-> asset tracking, tam tez widac ktorych textur brakuje) wtedy zadziala na pewno

greets

 

edit:

 

ja mam w windzie zmapowany katalog z projektem(projektami ;) ) jako dysk sieciowy i do niego ustawiam wszystkie sciezki od razu

Napisano
  • Autor

Dzięki, ciekawe to asset tracking choć u mnie przy każdej mapce mam wykrzyknik, a z tym poprzednim błędem to zapomniałem że w scenie mam jeszcze printy i o nie się pluł vray ;)

 

Ogólnie wszystko działa ale nie rozumiem na jakiej zasadzie ;)

 

Co się dzieje podczas light cache bo wydaje mi się że wtedy drugi komp śpi :D i co się dziej że Irradiance map bo gdy mój komp liczy osobno to mam 4 pass a gdy jest liczone przez neta to mam tylko 1 i nie wiem o co biega.

Napisano

Podczepię się do pytania o asset tracking i rendering sieciowy.

 

Jak pozbyć się wykrzykników z asset trackera? (tzn. Quadysz czy mógł byś wrzucić print screen a z asset trackera z jakiejś sceny - zeby zobaczyc jak mają ścieżki wyglądać).

 

U mnie jest problem z tym ze w Distributed rendering komputery renderują, ale nie GI, i nie ładują tekstur.

 

Czy to też problem ze ścieżkami?

 

Tekstury, i scena są na dysku sieciowym, zmapowanym na wszystkich komputerach tak samo - tzn. te same litery dysków itp.

 

max2011 i vray 1.5sp5

Napisano

sciezki musza byc sieciowe, jesli masz jakis serwerek, mapujesz na kazdym kompie zasoby z tego serwerka pod ta sama litera i masz pozamiatane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności