mdmath Napisano 5 Styczeń 2011 Share Napisano 5 Styczeń 2011 Witam forumowiczów Złożyłe ostatnimi czasy aplikacje do biura arch. na stanowisko grafika. do moich obowiązków miało by należeć, tworzenie wizek. W odpowiedzi na moją aplikacje, potencjalny pracodawca ;) odpowiedział mi że z powodu braku wykrzyałcenia kierunkowego (jestem samoukiem) nie podołam tej pracy, na co odpowiedziałem mu że motywacja i chęć pogłębiania wiedzy niekiedy może być istotniejsza niż 5 lat picia w akademiku, (nie tak dosłownie;). na co on odesłał mi że ok, możemy się umówić, dostanę test praktyczny Maxa 2008 i (tu juz gorzej) test teoretyczny z Maxa i v-ray'a. Tu moja prośba o pomoc. Czy ktoś wie czego można się spodziewać na teście teoretycznym na rozmowie kwalifikacyjnej do biura architektonicznego, ewentualnie jakieś linki do takowych testów może ktoś przypadkiem posiada, Proszę o pomoc bo rozmowa lada dzień. Z góry dzięki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 5 Styczeń 2011 Share Napisano 5 Styczeń 2011 Jak ja bylem na rozmowie o prace jako arch visualiser to pierw obejzano moje portfolio, potem usadzili mnie na pol godziny przed maxem, zobaczyli jak sie w nim poruszam i jak sobie radze z zadanym problemem i tyle. Pierwsze slysze o jakis testach, podejzewam ze test bedzie sie skladal z widzimisie pracodawcy, a na to moze byc trudno sie przygotowac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdmath Napisano 5 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 5 Styczeń 2011 i w tym właśnie widzę problem. bo jeżeli chodzi o żeczy techniczne to jeszcze pół biedy, można się do tego jakoś przygotowwać, chociaż i tak nie mam pojęcia jakiego radzaju miły by być to pytania, czy typu, jaki silnik graficzny jest wykożystywany przez maxa, czy rodzaje rozszerzeń które są dostępne, czy co jeszcze... CZARNA ROZPACZ normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...