Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!;P

zwracam sie do o was o pomoc w pewnej blachej sprawej zwiazanej z koscmi(jako ze ich sie ucze).

Mianowicie chciałem dodać kości do pewnego wczesniej zrobionego obiektu.Wiec wszystko do tego momentu ok.Niestety w phase mode zaczely sie problemy-obiekt dziwnie sie wygina,obraca sie caly mimo ze ma kilka kosci. Obojetnie ktora kosc wezme wygnie sie troszke jak powinno a przy okazji obroci sie caly obiekt.

Wiem ze wina lezy w obiekcie-tylko nie wiem w jakiej opcji obiektu

Wnioskuje tak,poniewaz na tej samej scenie zrobilem prostopadloscian tez dodalem kosci i wszystko pracuje jak nalezy...

zamieszczam pliczek(2.49)

http://hostuje.net/file.php?id=68d7863a772d72153341c7455358c250

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

jak zwykle masz racje;))(pkt+) pytanie teraz,dlaczego blender czasem ustawie ta weight dobrze,a czasem zle?przy poprzednim rownie nieregularnym ksztalcie(mianowicie kolano z noga) takiego problemu nie byl/moje pytanie zatem brzmi,czy to sie gdzies ustawia?

Napisano

to jest jakiś algorytm i jest on raczej głupi :) czasem działa dobrze, częściej nie i trzeba wtedy ręcznie. Sądzę, że to z powodu tych przewężeń tak dziwnie zinterpretował tą bryłę. :)

Napisano (edytowane)

chmmm;) dzieki wielkie:P no coz...widze ze kolejna rzecz do nauki:PP

n-pingeon niestety teraz bedacy w dobrym liceum nie mam czasu na nauke dodatkowo jeszcze pythona bo:

dobre liceum+profil mat-fiz+certyfikat b2+feniks(fiz)+blender+dojazd 15km to naprawde ledwo wyrabiam:D :PP

praktycznie nie ma mnie w domu:p

Edytowane przez nariox

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności