Reinchard Napisano 20 Styczeń 2011 Napisano 20 Styczeń 2011 Jak w temacie. Jakie parametry ustawić aby materiał firanki wyglądał i "zachowywał" się tak jak powinien. Mam materiał z ustawioną mapa opacity, ale choćbym nie wiem jak zwiększał przeźroczystość, to okno za firaną jest niewidoczne, a widać jedynie plamy światła. Zależy mi aby światło przechodziło przez ten materiał, tak jak to się odbywa w rzeczywistości. Przy okazji może zna ktoś linka do textur nadających się na białą firankę?
Lukasz_D Napisano 20 Styczeń 2011 Napisano 20 Styczeń 2011 a jakiego softu uzywasz to juz mamy sie domyslic ?
Reinchard Napisano 20 Styczeń 2011 Autor Napisano 20 Styczeń 2011 Sorry, 3Dmax 9, a do renderu Mental Ray
MariushO Napisano 20 Styczeń 2011 Napisano 20 Styczeń 2011 Sama mapa opacity nie wystarczy, musisz jeszcze dac taka sama pod specular reflection bo przy samej opacity te przezroczyste obszary i tak brane so pod uwage przez renderer przy odbijaniu swiatla, nie jestem do konca pewien czy to pomoze bo nie wiem jak ustawiona jest scena i swiatla , ale sproboj moze sie polepszy
Reinchard Napisano 20 Styczeń 2011 Autor Napisano 20 Styczeń 2011 Dzięki, dobry pomysł. Z tym że teraz owszem widać okno za firanką ale widać również plamę prostokątnego światła na firance, co wygląda dziwnie. Jak się jej pozbyć?
MariushO Napisano 21 Styczeń 2011 Napisano 21 Styczeń 2011 Najlepiej pokaz ta scenke i ustawienie swiatel jak mozesz bo tak ciezko powiedziec co sie dzieje
Reinchard Napisano 21 Styczeń 2011 Autor Napisano 21 Styczeń 2011 Oświetlenie to daylight z mr sun i mr sky ustawiony za oknem oczywiście.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się