Napisano 20 Styczeń 201114 l Jak w temacie. Jakie parametry ustawić aby materiał firanki wyglądał i "zachowywał" się tak jak powinien. Mam materiał z ustawioną mapa opacity, ale choćbym nie wiem jak zwiększał przeźroczystość, to okno za firaną jest niewidoczne, a widać jedynie plamy światła. Zależy mi aby światło przechodziło przez ten materiał, tak jak to się odbywa w rzeczywistości. Przy okazji może zna ktoś linka do textur nadających się na białą firankę?
Napisano 20 Styczeń 201114 l Sama mapa opacity nie wystarczy, musisz jeszcze dac taka sama pod specular reflection bo przy samej opacity te przezroczyste obszary i tak brane so pod uwage przez renderer przy odbijaniu swiatla, nie jestem do konca pewien czy to pomoze bo nie wiem jak ustawiona jest scena i swiatla , ale sproboj moze sie polepszy
Napisano 20 Styczeń 201114 l Autor Dzięki, dobry pomysł. Z tym że teraz owszem widać okno za firanką ale widać również plamę prostokątnego światła na firance, co wygląda dziwnie. Jak się jej pozbyć?
Napisano 21 Styczeń 201114 l Najlepiej pokaz ta scenke i ustawienie swiatel jak mozesz bo tak ciezko powiedziec co sie dzieje
Napisano 21 Styczeń 201114 l Autor Oświetlenie to daylight z mr sun i mr sky ustawiony za oknem oczywiście.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto