Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, gdy robię dywan z particle system i probuje wyrenderowac to nawet przy 2000 wloskow mam error memory. nie wiem dlaczego bo mam 4gb ramu a 225 000 polygonow tochyba zaden problem dla takiej ilosci ramu. to nie wiem czy caly ram nie jest wykorzytywany czy co? prosze o pomoc

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jaki system operacyjny? Jaka rozdzielczość renderu? Jaki całkowity polycount sceny?

Napisano
  • Autor

XP Home edition, 800x600

ilosc poly to 253 876

nie wierze zeby 3,5 giga ramu nie udzwignelo czegos takiego

w czym jest wiec problem?

Napisano

Pierwsza rzecz to sprawdzenie w Menedżerze zadań czy zużycie pamięci przez maxa jest faktycznie niebezpiecznie wysokie.

Następny krok to wyrenderowanie tej sceny w debug build maxa i rzut oka na fragment kodu, który wywołał to okienko. Problem w tym, że trzeba tu znać C++ i mieć dostęp do debug builda ;)

Napisano

Jak masz home XP 32 bity to maksymalnie może przydzielić 2GB na aplikację. Można w boot ini dodać switch /3GB, ale to max co wyciągniesz na 32 bitowym systemie. Problem dodatkowy to partikle - zjadają więcej ramu niż czysta geometria. Z tym że na oko to przy takiej ilości poly i rozdziałce nie powinnno być problemu. Coś możesz mieć nie tak z systemem. Albo scena walnięta. Należałoby wysłać komuś żeby sprawdził.

Napisano
  • Autor

no nie wiem jak dla mnie to nie powinno sprawic zadnego problemu przeciez na kompie z 1gb ramu spokojnie renderowalem wieksze rzeczy

 

EDIT

DODANIE 3GB W BOOT.INI POMOGLO

dzieki Hynol mordeczko

Edytowane przez loko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności