Skocz do zawartości

3DsMax - Out of memory


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, gdy robię dywan z particle system i probuje wyrenderowac to nawet przy 2000 wloskow mam error memory. nie wiem dlaczego bo mam 4gb ramu a 225 000 polygonow tochyba zaden problem dla takiej ilosci ramu. to nie wiem czy caly ram nie jest wykorzytywany czy co? prosze o pomoc

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

XP Home edition, 800x600

ilosc poly to 253 876

nie wierze zeby 3,5 giga ramu nie udzwignelo czegos takiego

w czym jest wiec problem?

Napisano

Pierwsza rzecz to sprawdzenie w Menedżerze zadań czy zużycie pamięci przez maxa jest faktycznie niebezpiecznie wysokie.

Następny krok to wyrenderowanie tej sceny w debug build maxa i rzut oka na fragment kodu, który wywołał to okienko. Problem w tym, że trzeba tu znać C++ i mieć dostęp do debug builda ;)

Napisano

Jak masz home XP 32 bity to maksymalnie może przydzielić 2GB na aplikację. Można w boot ini dodać switch /3GB, ale to max co wyciągniesz na 32 bitowym systemie. Problem dodatkowy to partikle - zjadają więcej ramu niż czysta geometria. Z tym że na oko to przy takiej ilości poly i rozdziałce nie powinnno być problemu. Coś możesz mieć nie tak z systemem. Albo scena walnięta. Należałoby wysłać komuś żeby sprawdził.

  • Like 1
Napisano (edytowane)

no nie wiem jak dla mnie to nie powinno sprawic zadnego problemu przeciez na kompie z 1gb ramu spokojnie renderowalem wieksze rzeczy

 

EDIT

DODANIE 3GB W BOOT.INI POMOGLO

dzieki Hynol mordeczko

Edytowane przez loko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności