Filippo Napisano 22 Styczeń 2011 Napisano 22 Styczeń 2011 Witam Wrzucam moje wypociny. Od razu przepraszam za słabe oświetlenie, ale na renderingu i kompozycji nie znam się zupełnie(mam nadzieję, że pomożecie). Tył wymaga jeszcze poprawek+dodanie znaczka, napisu Q7 itp. Proszę o opinie, rady i oczywiście krytykę:). Soft: 3ds Max 2009
Smoku Napisano 22 Styczeń 2011 Napisano 22 Styczeń 2011 Tak z miejsca to chyba widzę buga na rogu tylnego reflektora , a tak to daj siatki to coś się więcej powie.
MariushO Napisano 22 Styczeń 2011 Napisano 22 Styczeń 2011 Smoku ma racje z tym bugiem cos tam sie krzywi lekko i dolaczam sie do poprzednika daj siatki Iwydaje mi sie albo to tylko zludzenie, ale klamki sa chyba przekrzywione lekko
Filippo Napisano 22 Styczeń 2011 Autor Napisano 22 Styczeń 2011 Oto i siatki. Sorry za słabą jakość, ale poligonów mam strasznie dużo(za dużo).
Smoku Napisano 22 Styczeń 2011 Napisano 22 Styczeń 2011 A mógłbyś dać bez ms? i np wrzuć png nie jpg to będzie lepsza jakość
MariushO Napisano 23 Styczeń 2011 Napisano 23 Styczeń 2011 W zaznaczonych miejscach jakos dziwnie ta siatke masz zrobiona, po mojemu niektore vertexy powinienes zweldowac, nie wiem jak jest po 2 stronie samochodu ale pewno tak samo. No i w rogu tego reflektora tylnego musisz popr bo siatka sie wygina ostro
Oleksiak Napisano 23 Styczeń 2011 Napisano 23 Styczeń 2011 Przede wszystkim to usuń te dziury na klamki i zrób je po MS1/2 jak wolisz. Ten czujnik pod przednim reflektorem też zrobiłbym po MS i to coś co jest na łączeniu tylnego zderzaka z karoserią.
Filippo Napisano 23 Styczeń 2011 Autor Napisano 23 Styczeń 2011 (edytowane) Up Nie wiem czy wygląda lepiej. Zrobiłem tak jak mówił Oleksiak. MariushO źle to zrozumiałeś. Górna krawędź zachodzi na dolną, która jest pod spodem i jej nie widać. EDIT Tego czegoś na dole po środku światła nie zauważyłem w porę. I to na nadkolu tylnym. Wrzucę poprawione przy następnym upie. Edytowane 23 Styczeń 2011 przez Filippo