citro_1 Posted June 6, 2004 Share Posted June 6, 2004 mam mały problem, bo potrzebuje zrobić przedmiot składający się z trójkątnych polygonów i nie wiem gdzie zmienić ustawienie, które automatycznie zamiast kwadratowych poligonów robi takie jak np w geosphere i czy da sie gotowy obiekt po przekształceniach tak skonwertować - niedoszukałem sie takiego posta na tym forum - prosze odpowiedzcie thx z góry Link to comment Share on other sites More sharing options...
VGT Posted June 6, 2004 Share Posted June 6, 2004 Obiekty standardowo składają się właśnie z trójkątów. Więc można tak skonfigurować driver, aby zawsze wyświetlał trójkąty. Znajdziesz to w customize->preferences->Viewport->Configure driver Natomiast inna droga - tylko dla konkretnych obiektów to: Skonwertuj gotowy obiekt do editable mesh->tryb selekcji: edge Zaznacz wszystkie krawędzie i wciśnij visible w rollout \'surface propeties\' Link to comment Share on other sites More sharing options...
citro_1 Posted June 6, 2004 Author Share Posted June 6, 2004 wielkie dzieki :D, tylko nie wiem czemu pierwsza metoda co do podstawowych obiektów mi niezadziałała (zaznaczyłem redraw scene on window expose i dalej si ekwadratowe robią wertexy) no ale druga metoda do modelu podziałała pieknie :D:D:D - dzieki za odpowiedź Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now