Napisano 6 Czerwiec 200420 l mam mały problem, bo potrzebuje zrobić przedmiot składający się z trójkątnych polygonów i nie wiem gdzie zmienić ustawienie, które automatycznie zamiast kwadratowych poligonów robi takie jak np w geosphere i czy da sie gotowy obiekt po przekształceniach tak skonwertować - niedoszukałem sie takiego posta na tym forum - prosze odpowiedzcie thx z góry
Napisano 6 Czerwiec 200420 l Obiekty standardowo składają się właśnie z trójkątów. Więc można tak skonfigurować driver, aby zawsze wyświetlał trójkąty. Znajdziesz to w customize->preferences->Viewport->Configure driver Natomiast inna droga - tylko dla konkretnych obiektów to: Skonwertuj gotowy obiekt do editable mesh->tryb selekcji: edge Zaznacz wszystkie krawędzie i wciśnij visible w rollout \'surface propeties\'
Napisano 6 Czerwiec 200420 l Autor wielkie dzieki :D, tylko nie wiem czemu pierwsza metoda co do podstawowych obiektów mi niezadziałała (zaznaczyłem redraw scene on window expose i dalej si ekwadratowe robią wertexy) no ale druga metoda do modelu podziałała pieknie :D:D:D - dzieki za odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto