Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam mały problem, bo potrzebuje zrobić przedmiot składający się z trójkątnych polygonów i nie wiem gdzie zmienić ustawienie, które automatycznie zamiast kwadratowych poligonów robi takie jak np w geosphere i czy da sie gotowy obiekt po przekształceniach tak skonwertować - niedoszukałem sie takiego posta na tym forum - prosze odpowiedzcie thx z góry

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 906
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Obiekty standardowo składają się właśnie z trójkątów. Więc można tak skonfigurować driver, aby zawsze wyświetlał trójkąty. Znajdziesz to w customize->preferences->Viewport->Configure driver

 

Natomiast inna droga - tylko dla konkretnych obiektów to:

Skonwertuj gotowy obiekt do editable mesh->tryb selekcji: edge

Zaznacz wszystkie krawędzie i wciśnij visible w rollout \'surface propeties\'

 

Napisano
  • Autor

wielkie dzieki :D, tylko nie wiem czemu pierwsza metoda co do podstawowych obiektów mi niezadziałała (zaznaczyłem redraw scene on window expose i dalej si ekwadratowe robią wertexy) no ale druga metoda do modelu podziałała pieknie :D:D:D - dzieki za odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności