Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich,

 

Podczas pracy napotkałem na problem. Mianowicie:

1. Utworzyłem dla obiektu UVW Unwrapping

2. Następnie stworzyłem 2 tesktury diffuse i bump map

3. Nałożyłem tekstury na materiał, następnie materiał na obiekt.

4. Teksturka ładnie się wyświetla w każdym z widoków.

 

Problem:

 

Podczas renderingu są widoczne jedynie wypukłości z bump mapy, nie jest zaś widoczna tekstura cegieł (diffuse). Jakieś sugestie ?? Jeśli zajdzie potrzeba mogę wysłać projekt oraz tekstury (3ds Max 2010 + VRay 1.5)

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

U mnie wszystko renderuje się wraz z diffuse-em.

Wyłącz / usuń wszystkie światła które masz w scenie i włącz domyślne oświetlenie - masz to jakoś tak dziwnie oświetlone, że faktycznie wygląda jakby sam bump był na czarnym materiale.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności