Crucifixio Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 Witam wszystkich, Podczas pracy napotkałem na problem. Mianowicie: 1. Utworzyłem dla obiektu UVW Unwrapping 2. Następnie stworzyłem 2 tesktury diffuse i bump map 3. Nałożyłem tekstury na materiał, następnie materiał na obiekt. 4. Teksturka ładnie się wyświetla w każdym z widoków. Problem: Podczas renderingu są widoczne jedynie wypukłości z bump mapy, nie jest zaś widoczna tekstura cegieł (diffuse). Jakieś sugestie ?? Jeśli zajdzie potrzeba mogę wysłać projekt oraz tekstury (3ds Max 2010 + VRay 1.5)
freqfreq Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 Wysłałem na email Wrzuć na jakiegoś hosta, nie doszło
Crucifixio Napisano 29 Styczeń 2011 Autor Napisano 29 Styczeń 2011 http://rapidshare.com/files/445194712/doAnalizy.zip
freqfreq Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 U mnie wszystko renderuje się wraz z diffuse-em. Wyłącz / usuń wszystkie światła które masz w scenie i włącz domyślne oświetlenie - masz to jakoś tak dziwnie oświetlone, że faktycznie wygląda jakby sam bump był na czarnym materiale.
Crucifixio Napisano 30 Styczeń 2011 Autor Napisano 30 Styczeń 2011 Dzięki za pomoc, zobaczę co z tego wyjdzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się