Napisano 29 Styczeń 201114 l Witam wszystkich, Podczas pracy napotkałem na problem. Mianowicie: 1. Utworzyłem dla obiektu UVW Unwrapping 2. Następnie stworzyłem 2 tesktury diffuse i bump map 3. Nałożyłem tekstury na materiał, następnie materiał na obiekt. 4. Teksturka ładnie się wyświetla w każdym z widoków. Problem: Podczas renderingu są widoczne jedynie wypukłości z bump mapy, nie jest zaś widoczna tekstura cegieł (diffuse). Jakieś sugestie ?? Jeśli zajdzie potrzeba mogę wysłać projekt oraz tekstury (3ds Max 2010 + VRay 1.5)
Napisano 29 Styczeń 201114 l Crucifixio napisał: Wysłałem na email Wrzuć na jakiegoś hosta, nie doszło
Napisano 30 Styczeń 201114 l U mnie wszystko renderuje się wraz z diffuse-em. Wyłącz / usuń wszystkie światła które masz w scenie i włącz domyślne oświetlenie - masz to jakoś tak dziwnie oświetlone, że faktycznie wygląda jakby sam bump był na czarnym materiale.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto