Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich,

 

Podczas pracy napotkałem na problem. Mianowicie:

1. Utworzyłem dla obiektu UVW Unwrapping

2. Następnie stworzyłem 2 tesktury diffuse i bump map

3. Nałożyłem tekstury na materiał, następnie materiał na obiekt.

4. Teksturka ładnie się wyświetla w każdym z widoków.

 

Problem:

 

Podczas renderingu są widoczne jedynie wypukłości z bump mapy, nie jest zaś widoczna tekstura cegieł (diffuse). Jakieś sugestie ?? Jeśli zajdzie potrzeba mogę wysłać projekt oraz tekstury (3ds Max 2010 + VRay 1.5)

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

U mnie wszystko renderuje się wraz z diffuse-em.

Wyłącz / usuń wszystkie światła które masz w scenie i włącz domyślne oświetlenie - masz to jakoś tak dziwnie oświetlone, że faktycznie wygląda jakby sam bump był na czarnym materiale.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności