animatrix Napisano 30 Styczeń 2011 Share Napisano 30 Styczeń 2011 Witam. Czy istnieje jakaś kompatybilność między maxem 3d a blenderem. Mam na myśli eksport sceny albo chociaż obiektu i zaimportowanie go do blendera. Czy ktoś próbował? Szukałem info na jakimś zachodnim blenderowym forum, ale nie znalazłem wskazówek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 30 Styczeń 2011 Share Napisano 30 Styczeń 2011 Dużo jest możliwości. Najlepsza to format obj. Przynajmniej jak dla mnie najlepiej działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 30 Styczeń 2011 Share Napisano 30 Styczeń 2011 Popieram. Ostatnio miałem okazje przygotować tak konwersję kilkuset obiektów (nie ja osobiście ale w firmie) i najlepsze będzie importowanie OBJ. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
animatrix Napisano 31 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 31 Styczeń 2011 Dzięki +rep Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 31 Styczeń 2011 Share Napisano 31 Styczeń 2011 Nie wiem dokładnie jak jest w nowszych wersjach maxa, ale w starych exporter był nie najlepszy i należało sobie ściągnąć plugin exportujący GuruWare. Znajdziesz pewnie jako GWObj exporter. W nowszych wersjach maxa chyba on jest dodany jako defultowy, ale nie jestem pewny tej informacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się