Napisano 30 Styczeń 201114 l Witam. Czy istnieje jakaś kompatybilność między maxem 3d a blenderem. Mam na myśli eksport sceny albo chociaż obiektu i zaimportowanie go do blendera. Czy ktoś próbował? Szukałem info na jakimś zachodnim blenderowym forum, ale nie znalazłem wskazówek.
Napisano 30 Styczeń 201114 l Dużo jest możliwości. Najlepsza to format obj. Przynajmniej jak dla mnie najlepiej działa.
Napisano 30 Styczeń 201114 l Popieram. Ostatnio miałem okazje przygotować tak konwersję kilkuset obiektów (nie ja osobiście ale w firmie) i najlepsze będzie importowanie OBJ.
Napisano 31 Styczeń 201114 l Nie wiem dokładnie jak jest w nowszych wersjach maxa, ale w starych exporter był nie najlepszy i należało sobie ściągnąć plugin exportujący GuruWare. Znajdziesz pewnie jako GWObj exporter. W nowszych wersjach maxa chyba on jest dodany jako defultowy, ale nie jestem pewny tej informacji.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto