Napisano 30 Styczeń 201114 l No i ostateczna wersja "Kryzys pustego krzesla" to alegoria najwiekszego kryzysu Uni Europejskiej, jak rowniez samotnosci starego czlowieka. Glownym zamyslem bylo stworzenie jednej pracy, z ktorej bedzie mozna wyczytac dwie tresci. "Empty chair crisis" is an allegory of the biggest crisis the European Union, as well as the old man's loneliness. The main idea was to create a single job, from which you can read two will be content. (prosze moderatora o poprawienie tlumaczenia jesli nie jest zbyt poprawne :)) Soft: 3dsmax, maxwellrender, z-brush, photoshop Edytowane 21 Marzec 201114 l przez Odan
Napisano 2 Luty 201114 l można się spodziwać po Tobie czegoś niezłego - też render w maxwellu będzie?
Napisano 3 Luty 201114 l Autor Hehe dzieki za pokladane nadzieje :) postaram sie nie zawiesc :) Oczywiscie render w maxwellu bedzie. Dzis wrzuce opis sceny a jutro pewnie pierwszy model
Napisano 4 Luty 201114 l Autor No wiec wstepny opis, bedacy tez poczatkiem "trzech zdan o pracy" wg wymogu regulaminu: "Kryzys pustego krzesla" to alegoria najwiekszego kryzysu Uni Europejskiej, jak rowniez kryzysu starego samotnego czlowieka. Jak widac narazie jedno zdanie, mam nadzieje ze cos jeszcze wymysle :P A bedzie to wszystko wygladac tak: scena skladac sie bedzie w zasadzie z pierwszego planu gdyz drugi bedzie zupelnie zbedny, najwazniejsze elementy sceny to dwa krzesla, dywan jak i postac. Dzis wieczorem mam nadzieje uda mi sie pokazac model krzesla, a przez weekend wstepnie go oswietle i stworze tekstury Tak jak obiecalem wrzucam model(nie lubie pokazywac polproduktow, ale regulamin regulaminem), jeszcze troche w nim do dopracowania zostalo, kolejny update bedzie juz z teksturami i wstepnym oswietleniem Edytowane 4 Luty 201114 l przez Odan
Napisano 4 Luty 201114 l Autor Wstepne oswietlenie i wstepne tekstury/materialy krzesla Edytowane 4 Luty 201114 l przez Odan
Napisano 4 Luty 201114 l 'bunkrów nie ma, ale i tak jest zaje****e :D" Czyli nic nie rozumiem, ale PODOBA MI SIE, fotel wypas!
Napisano 9 Luty 201114 l Autor I kolejny progress, oczywiscie nie jest to ostateczna wersja, krzesla sa te same ale ostatecznie beda sie troche roznic...delikatnie
Napisano 9 Luty 201114 l Świetny shader na krzesłavch, w ogóle zapowiada się klimatycznie. Dywan będzie miał jakiś wzorek?
Napisano 9 Luty 201114 l Autor Byl wzorek, jednak geste owlosienie dywanu sprawialo, ze nawet prosty wzor wychodzil jak niezbyt dopracowane zabrudzenie, bede jeszcze nad tym myslal ale chwilowo pozostaje bez wzorku :) Teraz czas sie zabrac za postac :)
Napisano 10 Luty 201114 l Autor Jeszcze troche poprawek i twarz bedzie wymodelowana, rysy twarzy moga sie wydawac zbyt mocne, lecz w polaczeniu z teksturami i materialami powinny dac efekt na jakim mi zalezy :)
Napisano 16 Luty 201114 l Autor No i kolejny test, tym razem ustawienia ciala...bardzo wstepny test :) Niestety jeszcze sporo pracy mnie czeka z wlosami na glowie bo cos kiepsko wychodza
Napisano 17 Luty 201114 l Trudno coś powiedzieć przy takiej rozdzielczości, pokażesz zbliżenie na głowę? Shader wydaje mi się trochę drewniany, ale też chyba jeszcze nie ma tekstury. A nad wzorkiem albo innym kolorem dywanu bym się koniecznie zastanowiła, bo teraz trochę wygląda jak gigantyczna wycieraczka do butów. I to już byłby luksus, ale jak ci czasu i ochoty starczy, to może wytrzesz jej włosie w pewnych miejscach (przed krzesłami, tam gdzie się najwięcej chodzi)?
Napisano 17 Luty 201114 l Autor Calosc bedzie maksymalnie w rozdzielczosci 1920x1080 wiec wtedy z tej rozdzialki wytne glowe i podesle, natomiast faktem jest ze twarz jeszcze nie ma tekstury :) Co do przetarc na dywanie to oczywiscie beda, ale to juz na sam koniec, natomiast kwestia koloru dywanu...hmmm bede musial ostro pomyslec bo malo co tu pasuje, ale fakt wyglada troche jak wycieraczka...wiec pewnie cos wymysle:)
Napisano 1 Marzec 201114 l Autor Jeszcze buty do poprawy no i rak brakuje....jakies sugestie moze ? :) Edytowane 5 Marzec 201114 l przez Odan
Napisano 1 Marzec 201114 l no i rak brakuje....jakies sugestie moze moim zdaniem powinny byc. troche promień i głębokość blura zle dobrana imo.
Napisano 1 Marzec 201114 l Kołnierz wygląda jakby był zrośnięty nad krawatem. Jest też za mało sztywny, jak jakaś szmatka albo guma. Mógłbyś mu dać brązowe łaty na łokciach, stare dziadki często tak noszą. Chyba mu ubrałeś lewy but na prawą nogę, albo tak wygląda.
Napisano 5 Marzec 201114 l Autor NIestety nie udalo mi sie wprowadzic wszystkich poprawek jak i nie udalo mi sie zakonczyc dloni postaci (rozne zyciowe sprawy wziely gore niestety) dlatego do czasu nominacji to ostatni moj upload
Napisano 5 Marzec 201114 l Autor Jeszcze rozwine troche opis pracy: "Kryzys pustego krzesla" to alegoria najwiekszego kryzysu Uni Europejskiej, jak rowniez samotnosci starego czlowieka. Glownym zamyslem bylo stworzenie jednej pracy, ktora bedzie mozna odczytac na dwa sposoby.
Napisano 7 Marzec 201114 l Gratulujemy nominacji w Bitwie! Tym samym życzymy powodzenia w dalszej "bitwie" o nagrody! Przypominamy, że ostateczna praca, zgodna z wymogami regulaminu powinna pojawić się najpóźniej 22 marca (a dokładniej 22 marca, do godz. 23:59:59).
Napisano 8 Marzec 201114 l Odan - poczytaj sobie o terapii gestalt, będziesz mieć 3 interpretację (dla mnie najlepsza) :)
Napisano 20 Marzec 201114 l Autor Synuś - dzieki wezme pod uwage :D A teraz przesylam maly progress, zmienilem buty, dodalem rece, a teraz bede sie zabieram za zmiane ubrania, jesli sie do jutra wyrobie to bedzie troche ladniej, jak nie, no to zostanie jak jest...no coz...troche nocy przedemna jest :P
Napisano 21 Marzec 201114 l Autor Troche zmienione ubranie Jeszcze kilka naprawde drobnych detali i bede renderowal dzis do pelnej rozdzialki, tym samym konczac prace
Napisano 21 Marzec 201114 l Autor No i zamykam prace :) Dziekuje wszystkim za pomocne uwagi i sugestie :) (pierwszy post zedytowany)
Napisano 23 Marzec 201114 l Gratulujemy ukończenia pracy. Praca została pobrana do zaprezentowania Jury.