Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

No i ostateczna wersja

 

"Kryzys pustego krzesla" to alegoria najwiekszego kryzysu Uni Europejskiej, jak rowniez samotnosci starego czlowieka. Glownym zamyslem bylo stworzenie jednej pracy, z ktorej bedzie mozna wyczytac dwie tresci.

 

"Empty chair crisis" is an allegory of the biggest crisis the European Union, as well as the old man's loneliness. The main idea was to create a single job, from which you can read two will be content.

 

(prosze moderatora o poprawienie tlumaczenia jesli nie jest zbyt poprawne :))

 

Soft: 3dsmax, maxwellrender, z-brush, photoshop

 

__empty_chair_crisis___by_3d_odan-d3c5uxs.png

Edytowane przez Odan
  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hehe dzieki za pokladane nadzieje :) postaram sie nie zawiesc :)

Oczywiscie render w maxwellu bedzie.

Dzis wrzuce opis sceny a jutro pewnie pierwszy model

Napisano (edytowane)

No wiec wstepny opis, bedacy tez poczatkiem "trzech zdan o pracy" wg wymogu regulaminu:

"Kryzys pustego krzesla" to alegoria najwiekszego kryzysu Uni Europejskiej, jak rowniez kryzysu starego samotnego czlowieka.

 

Jak widac narazie jedno zdanie, mam nadzieje ze cos jeszcze wymysle :P

 

A bedzie to wszystko wygladac tak: scena skladac sie bedzie w zasadzie z pierwszego planu gdyz drugi bedzie zupelnie zbedny, najwazniejsze elementy sceny to dwa krzesla, dywan jak i postac.

 

Dzis wieczorem mam nadzieje uda mi sie pokazac model krzesla, a przez weekend wstepnie go oswietle i stworze tekstury

 

Tak jak obiecalem wrzucam model(nie lubie pokazywac polproduktow, ale regulamin regulaminem), jeszcze troche w nim do dopracowania zostalo, kolejny update bedzie juz z teksturami i wstepnym oswietleniem

 

chair_01.png

Edytowane przez Odan
Napisano

I kolejny progress, oczywiscie nie jest to ostateczna wersja, krzesla sa te same ale ostatecznie beda sie troche roznic...delikatnie

chair_04.png

Napisano

Byl wzorek, jednak geste owlosienie dywanu sprawialo, ze nawet prosty wzor wychodzil jak niezbyt dopracowane zabrudzenie, bede jeszcze nad tym myslal ale chwilowo pozostaje bez wzorku :) Teraz czas sie zabrac za postac :)

Napisano

Jeszcze troche poprawek i twarz bedzie wymodelowana, rysy twarzy moga sie wydawac zbyt mocne, lecz w polaczeniu z teksturami i materialami powinny dac efekt na jakim mi zalezy :)

face1.png

Napisano

No i kolejny test, tym razem ustawienia ciala...bardzo wstepny test :) Niestety jeszcze sporo pracy mnie czeka z wlosami na glowie bo cos kiepsko wychodza

chair_06.png

Napisano

Trudno coś powiedzieć przy takiej rozdzielczości, pokażesz zbliżenie na głowę?

Shader wydaje mi się trochę drewniany, ale też chyba jeszcze nie ma tekstury.

 

A nad wzorkiem albo innym kolorem dywanu bym się koniecznie zastanowiła, bo teraz trochę wygląda jak gigantyczna wycieraczka do butów.

I to już byłby luksus, ale jak ci czasu i ochoty starczy, to może wytrzesz jej włosie w pewnych miejscach (przed krzesłami, tam gdzie się najwięcej chodzi)?

Napisano

Calosc bedzie maksymalnie w rozdzielczosci 1920x1080 wiec wtedy z tej rozdzialki wytne glowe i podesle, natomiast faktem jest ze twarz jeszcze nie ma tekstury :)

 

Co do przetarc na dywanie to oczywiscie beda, ale to juz na sam koniec, natomiast kwestia koloru dywanu...hmmm bede musial ostro pomyslec bo malo co tu pasuje, ale fakt wyglada troche jak wycieraczka...wiec pewnie cos wymysle:)

Napisano (edytowane)

Jeszcze buty do poprawy no i rak brakuje....jakies sugestie moze ? :)

chair_07.png

Edytowane przez Odan
Napisano
no i rak brakuje....jakies sugestie moze

moim zdaniem powinny byc.

troche promień i głębokość blura zle dobrana imo.

Napisano

Kołnierz wygląda jakby był zrośnięty nad krawatem. Jest też za mało sztywny, jak jakaś szmatka albo guma.

Mógłbyś mu dać brązowe łaty na łokciach, stare dziadki często tak noszą.

Chyba mu ubrałeś lewy but na prawą nogę, albo tak wygląda.

Napisano

NIestety nie udalo mi sie wprowadzic wszystkich poprawek jak i nie udalo mi sie zakonczyc dloni postaci (rozne zyciowe sprawy wziely gore niestety) dlatego do czasu nominacji to ostatni moj upload chair_09.png

Napisano

Jeszcze rozwine troche opis pracy:

 

"Kryzys pustego krzesla" to alegoria najwiekszego kryzysu Uni Europejskiej, jak rowniez samotnosci starego czlowieka. Glownym zamyslem bylo stworzenie jednej pracy, ktora bedzie mozna odczytac na dwa sposoby.

Napisano

Gratulujemy nominacji w Bitwie! Tym samym życzymy powodzenia w dalszej "bitwie" o nagrody!

 

Przypominamy, że ostateczna praca, zgodna z wymogami regulaminu powinna pojawić się najpóźniej 22 marca (a dokładniej 22 marca, do godz. 23:59:59).

Napisano

Synuś - dzieki wezme pod uwage :D

 

A teraz przesylam maly progress, zmienilem buty, dodalem rece, a teraz bede sie zabieram za zmiane ubrania, jesli sie do jutra wyrobie to bedzie troche ladniej, jak nie, no to zostanie jak jest...no coz...troche nocy przedemna jest :P

chair_10.png

Napisano

Troche zmienione ubranie

chair_11.png

Jeszcze kilka naprawde drobnych detali i bede renderowal dzis do pelnej rozdzialki, tym samym konczac prace




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności