Skocz do zawartości

Scena 3D: iPhone 4


blink

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Ostatnimi czasy wyskrobałem iphon'a.

 

Soft Rhinoceros 4, Vray 1.5 pod Rhino, Photoshop oraz dużo zdziwienia że taki wydawać by się mogło prosty model zajął mi prawie 10 godzin modelowania...

 

Wymiary opierają się na obrazkach z galerii na polskiej stronce apple.

 

pzdr!

iphone4bn.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

blinq, nie renderowałem w widoku ortographik, ale z małym kątem o ogniskowej 120mm, przez to zmniejszyłem perspektywę, był to zabieg celowy, dzięki któremu dobrze są widoczne boki modelu (dobrze w sensie, jest widoczna ich większa powierzchnia i lepiej dostrzegane są detale). Siatka, jak to siatka w modelach NURBS jest powiedzmy.... :) inna niż w box modelingu (jej gęstość zależy od aproxymacji. Nie polecam animować postaci zrobionych z takich siatek :). Za to bardzo polecam do modelowania precyzyjnego. W tym modelu są zaokrąglenia rzędu 0.1 mm.

 

Niżej kilka screenow ze sceny w Rhino3d:

iphonekrzywe1.jpg

 

iphonesiatka1.jpg

 

iphonesiatka5.jpg

 

Pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności